Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som bokat iPhone 7/7 Plus

Tråden skapades och har fått 2504 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av PJM:

Får hoppas att Telenor får in lite snart då. Väntar på 128gb JB+ beställd på releasedagen. Inte ett ljud ännu.

Fick min igår, Svart 7 Plus 128GB, beställd 09.02 på releasedagen. Så något händer iaf.

Comviq har fortfarande ingen info...så har lagt en order även hos Komplett på en iPhone 7 Plus 32GB MB...dom skulle tydligen få in ett gäng nästa vecka...något jag dock tar med en nypa salt

  • Medlem
  • 2016-09-30 16:33

Idag fick jag 24 GB extra i min surfpott i tre månader för att Telenor tycker att det är tråkigt att min svarta 7 Plus 256 GB är försenad. Det var snällt. Men när jag beställde (med change) så fick jag ett preliminärt leveransdatum 28/10 och då är den ju inte försenad.

Och i tisdags fick jag ett sms om att min beställning bearbetas och att nytt sms kommer när luren finns att hämta i butiken. Jag undrar vad det betyder. Spänningen är olidlig...

Nummer 25 i kö, 1-2v till leverans! ??

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Nummer 25 i kö, 1-2v till leverans! ??

Vart? Modell?

Tre veckor idag, orderbekräftelse 09:12. Fortfarande 3-5 veckor. Tre lämnar verkligen minst info av alla, suck.

Fick också extra surfpott av telenor idag... Men har inte hört ett knyst angående leveransen... beställd 9/9 09:15 ish

Trevlig helg!

Ursprungligen av trickeh2k:

Tre veckor idag, orderbekräftelse 09:12. Fortfarande 3-5 veckor. Tre lämnar verkligen minst info av alla, suck.

Nej, Tele2 är sämre!

  • Medlem
  • 2016-09-30 18:06

Var inne på Teliabutiken i Kalmar idag. En enda 7+ hade levererats till butiken hittills sen släppet.

Ursprungligen av trickeh2k:

Tre veckor idag, orderbekräftelse 09:12. Fortfarande 3-5 veckor. Tre lämnar verkligen minst info av alla, suck.

Tele2/Comviq är värre...

Ursprungligen av chapterzwei:

Nej, Tele2 är sämre!

Precis som Comviq

Ursprungligen av Kitte:

Var inne på Teliabutiken i Kalmar idag. En enda 7+ hade levererats till butiken hittills sen släppet.

Det är uruselt!

Talade, FYI, med Comviq idag igen...han sa då att nästa leverans borde komma idag/början på nästa vecka...

Då ska tydligen dom flesta bokningar kunna skickas ut...återstår att se...

Ursprungligen av robertkarlsen:

Vart? Modell?

Halebop, beställde en 7+ 128 Gagatsvart ett par minuter efter nio.

Ursprungligen av Ola:

Det börjar dyka upp telefoner hos diverse leverantörer nu. Beställde en svart 256 plus av MediaMarkt på webben idag. Skickad och finns att hämta på varuhuset på måndag. Ibland går det fort

Beställde min rosa 128G plus från Media Markt's hemsida 25/9, har ännu inte hört ett knyst..
EDIT: Ska också hämta upp min i varuhuset.

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Halebop, beställde en 7+ 128 Gagatsvart ett par minuter efter nio.

Hur fick du reda på köplats?

Idag kom han, jippi? 7+ 128 matt svart ?

Ursprungligen av robertkarlsen:

Talade, FYI, med Comviq idag igen...han sa då att nästa leverans borde komma idag/början på nästa vecka...

Då ska tydligen dom flesta bokningar kunna skickas ut...återstår att se...

Har ett beräknat leveransdatum på ~25 oktober. Får vi hoppas att detta stämmer, hade inte varit fel o få hem den tidigare

Fick min idag från som jag beställde från Apple ?

Ursprungligen av ilPadrino:

Hur fick du reda på köplats?

Svarar mig själv. Twitter DM till Halebop. Plats 54 och preliminärt 1-2 veckor. 7+ 128 JB. Beställd några minuter efter nio. Håller tummarna att Apple fått upp farten...

Ursprungligen av ilPadrino:

Hur fick du reda på köplats?

Bönade och bad (läs tjatade) hos deras kundtjänst. ?

Har ett svart silikonskydd Apple original till 7+ PM vid intresse. Riktigt skön typ läderkänsla.

Fick min idag!! Super nöjd med telefonen, Apple har gjort ett fantastiskt jobb dock så har min 7+ råkat ut för hissgate eller vad det nu heter. Låter typ som störningar mellan kameran och flash. Verkligen jobbigt när man pratar i telefon. Kameran laggar när man tar bilder konstigt nog. Ska ringa Apple på måndag

Senast redigerat 2016-09-30 21:22
  • Medlem
  • Skåne
  • 2016-09-30 21:46

7plus är sjukt go alltså

Hämtning teliabutik

Ursprungligen av grenhall:

Välkommen tillbaka Mattias. Tack! Kul att vara tillbaka!

Bokade 7 Plus Jet Black 128GB idag. Leveranstid 4-10 oktober. Wtf? Fick bekräftelsemail 09:15.

7 Plus Jet Black verkar ha varit superpoppis. Leveranserna nu är November.

Kunde följa min beställning, iphone 7+ 128 mattsvart hela vägen ända fram till butiken i malmö. Men inget sms om hämtning. Åkte till butiken o sa som det var men märkte att killen var lite ovillig att gå ner till lagret. Antagligen hade dom inte börjat packa upp än, men jag stod på mig och ef 10 min hade jag min iphone i handen. Kan ju förstå att dom har mkt att göra och att dom tänkte vänta med upppackningen men ändå, det är vi som står för fiolerna!

Senast redigerat 2016-09-30 22:47

Är det någon här som har beställt sin 7a på inet?

Imorse stog det plockas från lager. ? Telia
7+ jb 256gb.

Herre Gud vilken lur!

Jag är så himla nöjd! Jag gick ifrån 6an till 7+ och det ångrar jag inte. Nya hemknappen är beroende framkallande med sitt konstgjorda klick. Telefonen plöjer sig igenom alla aktiviteter och ja, 10/10. Kameran är superbra men fortfarande lite småklen i lowlight måste jag säga, har inte hunnit testa så utförligt men första intrycket lyder så. Lägger med en bild som jag tog igår.

Annars som sagt kanon nöjd ☺️

  • Medlem
  • 2016-10-01 09:15
Ursprungligen av Link85:

Fick min idag!! Super nöjd med telefonen, Apple har gjort ett fantastiskt jobb dock så har min 7+ råkat ut för hissgate eller vad det nu heter. Låter typ som störningar mellan kameran och flash. Verkligen jobbigt när man pratar i telefon. Kameran laggar när man tar bilder konstigt nog. Ska ringa Apple på måndag

Tråkigt hörs ljudet när du håller telefonen mot örat eller ändå? En del har sagt att de hör det när man håller den mot örat och vissa säger att man hör det ändå. Vore intressant att höra hur det är hos dig.

  • Medlem
  • 2016-10-01 10:28
Ursprungligen av Starholk:

Imorse stog det plockas från lager. ? Telia
7+ jb 256gb.

Jag beställt också från Telia 7+ JB 256gb den 9/9. ??? men min status står fortfarande 14/11 ??? orättvist. ???

Ursprungligen av NCSD:

Jag beställt också från Telia 7+ JB 256gb den 9/9. ??? men min status står fortfarande 14/11 ??? orättvist. ???

vilken tid beställde du?

Jag beställde fr telia för hämtning releasedagen kl 10.55, iphone7+128 svart

Bevaka tråden