Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som bokat iPhone 7/7 Plus

Tråden skapades och har fått 2504 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Suwdiah:

Jag har precis kikat på PN appen och den är på väg.
"2016-09-28 14:10 Torsvik, Sverige Försändelsen är på väg"

Yes, samma här fast 14:12 Då lär vi ha dom imorgon iaf!

Kul för övrigt att Telenor svarade mig 14:07 att telefonen inte var skickad från deras lager... xD

  • Medlem
  • 2016-09-28 14:37
Ursprungligen av Suwdiah:

Jag har precis kikat på PN appen och den är på väg.
"2016-09-28 14:10 Torsvik, Sverige Försändelsen är på väg"

Samma för mig

Ursprungligen av Kivrennac:

Yes, samma här fast 14:12 Då lär vi ha dom imorgon iaf!

Kul för övrigt att Telenor svarade mig 14:07 att telefonen inte var skickad från deras lager... xD

De har ingen aning ? Speciellt på Facebooksida.

Ursprungligen av Zelda:

Samma för mig

Vad bra!
Vilken färg har du beställt?

Det är verkligen jätteroligt att alla får sina telefoner.. verkligen roligt.. ???

Satan vad härligt nu är min iPhone 7plus 128gb mattsvart äntligen lämnad till posten av halebop!!

Ursprungligen av Suwdiah:

Vad bra!
Vilken färg har du beställt?

Svart 7 Plus 128GB.

  • Medlem
  • 2016-09-28 14:49
Ursprungligen av KrilliscH:

Satan vad härligt nu är min iPhone 7plus 128gb mattsvart äntligen lämnad till posten av halebop!!

Installera postnords app så kan du följa ordern också om du inte redan gjort det, Halebop ger ju inte ut kollin annars

  • Medlem
  • 2016-09-28 14:51
Ursprungligen av Suwdiah:

Vad bra!
Vilken färg har du beställt?

iPhone 7 Plus 128GB mattsvart

Ursprungligen av Kivrennac:

Svart 7 Plus 128GB.

Ursprungligen av Zelda:

iPhone 7 Plus 128GB mattsvart

Samma för mig

iPhone 7 Plus Lady Gaga Svart
Insåg igår att min beställdes den 9:e klockan 15.00 via Tele2. Hela tiden trott att den beställdes den 10:e. Oavsett vilket kvarstår leveranstiden, 7-8 veckor från beställningsdatumet.

Segt.

?

Hände samma sak med mig gällande tele2 insåg jag. Gjorde beställningen 9/9 ca 09:15 men beställningen mottogs enligt Tele2 den 10/9. Nästa gång blir det direkt via apple.

Ursprungligen av Suwdiah:

?

Jag hoppas fortfarande på att PostNord är sinnessjukt snabba och paketet kan hämtas ikväll! Även om chansen är galet liten...

Ursprungligen av Kivrennac:

Jag hoppas fortfarande på att PostNord är sinnessjukt snabba och paketet kan hämtas ikväll! Även om chansen är galet liten...

Det hoppas jag också. visserligen jag bor i Västerås som är ganska nära Skhlm, men det tror jag inte att PN hinner lämna paketet i ombudet idag.

Ursprungligen av Suwdiah:

Det hoppas jag också. visserligen jag bor i Västerås som är ganska nära Skhlm, men det tror jag inte att PN hinner lämna paketet i ombudet idag.

Nej det är nog inte troligt. Men visst är det Torsvik utanför Jönköping det gäller, inte i Sthlm?

Kanske imorgon bitti ?

Ursprungligen av Link85:

Hände samma sak med mig gällande tele2 insåg jag. Gjorde beställningen 9/9 ca 09:15 men beställningen mottogs enligt Tele2 den 10/9. Nästa gång blir det direkt via apple.

Enligt kundservice står det bara så, ordern är mottagen samma datum som den gjordes!

Ingen aning ?

Ursprungligen av Kivrennac:

Nej det är nog inte troligt. Men visst är det Torsvik utanför Jönköping det gäller, inte i Sthlm?

Yes

Ursprungligen av chapterzwei:

Enligt kundservice står det bara så, ordern är mottagen samma datum som den gjordes!

Till mig sa de att då orden blev mottagen den 10/9 så utgår de från det datum, konstigt nog.

Ursprungligen av dfgh:

5 okt. planet lyfte ett par timmar sent så vi får väl se om de hinner börja köras med lastbil mot sverige ikväll... i så fall bör vi ha dem imorgon. Senast fredag iaf.

Min kom idag ???? men var inte hemma ?? så får den imorn

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2016-09-28 16:33
Ursprungligen av maxperes:

Hej!

När har ni alla bokat era lurar? Jag bokade min 7+ 32gb den 15/9 från Telia. Ligger jag långt efter er andra då? Har ni någon koll?
Verkar ju stå stilla hos dom eller nått..

Det beror helt på vilken modell och färg man har valt. En vanlig sjua i rosa guld kan du säkert beställa nu och hinna få den innan jag får min blanksvarta 7+ som jag beställde vid 10-tiden på releasedagen.

Ursprungligen av wibbixen:

Min kom idag ???? men var inte hemma ?? så får den imorn

Din modell? Från? ?

Ursprungligen av chapterzwei:

Din modell? Från? ?

7+ mattsvart 32gb från Apple. Kl 10 9/9. Hade beräknad leveranstid 5-10 oktober. Men fick den idag. Mittt fel att jag inte var hemma dock... Så ni som fått den skickad till Sverige . Kommer nog få den imorgon eller övermorgon. Eller om ni har riktigt otur måndag..

iPhone 7+ vit/silver

Ursprungligen av jonasn:

Det beror helt på vilken modell och färg man har valt. En vanlig sjua i rosa guld kan du säkert beställa nu och hinna få den innan jag får min blanksvarta 7+ som jag beställde vid 10-tiden på releasedagen.

Någon som hört om vit/silver 7+ beställde 9/9 kl 10:30 Telia ?

Ursprungligen av KrilliscH:

Satan vad härligt nu är min iPhone 7plus 128gb mattsvart äntligen lämnad till posten av halebop!!

När la du din beställning?
Fortfarande inte fått något preliminärt leveransdatum...

Vi som beställt 9/10 lär ju få vänta ett tag till :x

Ursprungligen av Swifts:

Vi som beställt 9/10 lär ju få vänta ett tag till :x

Tror också det - eftersom 9/10 inte varit ännu....... ?

Någon som lyckats köpa 7 Plus genom Elgiganten?

Bevaka tråden