Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac packar upp Iphone 7 och 7 Plus

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples nya mobiltelefoner har precis anlänt till redaktionen, och innan vederbörliga tester måste enheterna naturligtvis packas upp.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Apples nya mobiltelefoner har precis anlänt till redaktionen, och innan vederbörliga tester måste enheterna naturligtvis packas upp.

Läs hela artikeln här

Jag hade bestämt mig för att strunta i denna omgång. 7+ är för stor och 7 är nästa bara en 6SS.

Men så blev det en jetblack 256 7+.. Sen ångrade jag mig och väntar nu istället på en 256 Guld 7+.

Det är kameran som gör skillnaden. Sen får jag väl uppfinna en krympstråle för att få ner den i fickan.

Tråkigt att allt känns billigare dock. Inget fodral till earpodsen, inget safirglas och inga airpods med i boxen som de skulle ha 11.000:- för.

Det är dyrt att ligga på topp heter det. Men nu börjar det bli dyrt utan att ens hamna på pallplatsen.

Jag är dock fortfarande positiv och tror att processor och kamera samt airpods kommer att få mig "tillbaka till framtiden".

När jag väl får mitt exemplar...

Ursprungligen av Ancientdragon:

Men så blev det en jetblack 256 7+.. Sen ångrade jag mig och väntar nu istället på en 256 Guld 7+....

Hur kommer det sig att du valde bort JetBlack?
Är nämligen sugen på en sådan och har en RoseGold idag.

Ursprungligen av Chaosstar:

Hur kommer det sig att du valde bort JetBlack?
Är nämligen sugen på en sådan och har en RoseGold idag.

För mig så vill jag kunna ha telefonen utan skal ibland och jag har till och med fått repor på min förra 6:a i silver.

Men det finns ett mycket mer fåfängt skäl så till att jag ändrade mig... Min MacBook är i guld min bilvande Apple watch lika så... och det måste ju matcha ?

"Just ja..."

Roligt att de krämar ur det sista ur LCD displayerna!

DisplayMate

  • Medlem
  • 2016-09-19 18:07
Ursprungligen av Ancientdragon:

Jag hade bestämt mig för att strunta i denna omgång. 7+ är för stor och 7 är nästa bara en 6SS.

Men så blev det en jetblack 256 7+.. Sen ångrade jag mig och väntar nu istället på en 256 Guld 7+.

Det är kameran som gör skillnaden. Sen får jag väl uppfinna en krympstråle för att få ner den i fickan.

Tråkigt att allt känns billigare dock. Inget fodral till earpodsen, inget safirglas och inga airpods med i boxen som de skulle ha 11.000:- för.

Det är dyrt att ligga på topp heter det. Men nu börjar det bli dyrt utan att ens hamna på pallplatsen.

Jag är dock fortfarande positiv och tror att processor och kamera samt airpods kommer att få mig "tillbaka till framtiden".

När jag väl får mitt exemplar...

Jag håller helt med dig, fodralet till earpodsen borde vara kvar. Blir enklare att ha med hörlurarna och det blir en annan känsla när man packar upp dem. Men vi överlever!

Glatt och trevligt reportage! Stor tumme upp till er!

Själv har jag 6 plus och det är inget jag ångrar. Välj plus och skäm bort er.

Haha, man måste ju bara älska detta klipp. Amanda har skitfina kläder och Jakob har en t-tröja med fåglar på inget fel på t-tröjor. Brukar köra det 90% av tiden själv.

1
Bevaka tråden