Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #146: Siri är inte Scarlett Johansson i din dator

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan diskuterar 99mac alla Apples nya operativsystem, IOS 10, Watch OS 3, TV OS 10 och Mac OS Sierra.

Läs hela artikeln här

Högre bitrate på dom två senaste 99-poddarna. Undrade varför mp3-filerna var större för liknande längd. Fixa in en 99-logo i metadatat också så blir det fint.

"Tidsresa" är fortfarande möjligt men avvaktiverat från början. Inställningar -> klocka i telefonappen. ??

Detta har med iOS 10 å göra, kanske inte helt rätt att lägga har men men. Lyssnar på er podd på Overcast app. Men ser inte nedan lite väll plottrigt ut? Är det nått med 10an?

Face recognition och liknande sker väl ändå lokalt på enheten och inte i molnet? Vill minnas att det var en av huvudpunkterna som Apple tryckte på när iOS 10 presenterades tidigare i år, aspekten kring den personliga integriteten.

Mina enheter säger dessutom uttryckligen åt mig att låsa enheten och koppla in den på laddning för att processen ska vara aktiv. Min iPhone 6 har tagit drygt tre nätter på sig att gå igenom mina ca 25000 foton.

Förslag att ersätta ord med emoji dyker bara upp genom att man manuellt triggar funktionen med ett tryck på emoji-knappen.

Ursprungligen av SweSG:

Högre bitrate på dom två senaste 99-poddarna. Undrade varför mp3-filerna var större för liknande längd. Fixa in en 99-logo i metadatat också så blir det fint.

Vi klurar lite på en ny logga, men håll ut

Vad gäller bitrate - vad föredrar ni lyssnare? Högre bitrate med större filstorlek, eller var det bra som det var?

Ursprungligen av jakobnilsson:

Vi klurar lite på en ny logga, men håll ut

Vad gäller bitrate - vad föredrar ni lyssnare? Högre bitrate med större filstorlek, eller var det bra som det var?

Hög bitrate är aldrig fel. Vet dock inte hur mycket det gör då det är mest snack. Kanske får er att låta lite sexigare?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-09-19 10:48

Lite mer diskant tycker jag vore bra, spec för mansrösterna.

1
Bevaka tråden