Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söka medlem på postort?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är jag blind eller går det inte att söka medlemmar på postort? Den står ju vid alla inlägg så information verkar ju inte vara hemlig men vad jag kan se så kan man inte använda postort som sökkriterie.

Jag ville leta reda på alla från Uppsala och kolla om det är någon som kan tänka sig att låna ut sin Mac (på plats alltså, jag tänker mig inte att någon skulle låna ut en till en total främling) för ett enklare video-redigeringsjobb i iMovie eller Final Cut. Har själv en PowerBook G3 men den är lite väl klen känns det som, en G4 skulle inte vara helt fel.

Jag saknar också funktionen att kunna söka på orter/städer det vore skoj att se hur många som kommer från samma ställe!

Det borde inte vara så svårt att fixa, jag kan göra den typen av sökningar i admingränssnittet.

148 medlemmar kommer ifrån Uppsala t ex, 136 ifrån Umeå, 881 ifrån Stockholm, 352 ifrån Göteborg och 176 ifrån Malmö.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-23 23:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Det borde inte vara så svårt att fixa, jag kan göra den typen av sökningar i admingränssnittet.

148 medlemmar kommer ifrån Uppsala t ex, 136 ifrån Umeå, 881 ifrån Stockholm, 352 ifrån Göteborg och 176 ifrån Malmö.

176 st från Malmö? Var är alla dem på macpubarna. Jag är Landskrona kille och kommer till Malmö ändån. Ok ligger väldigt nära, det är ju øresund båda två. Men ändån.

Hade iof blivit ganska fullt på en pub om alla kommit :P.

1
Bevaka tråden