Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu har jag beställt...

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag gjort min beställning på en PB 12" orkar inte vänta på de nya PB och så är jag fullt nöjd med dom som finns i dag.

Min nya har egenskaperna:

Powerbook 12"
867Mhz G4
640Mb DDR266 SDRAM
60GB
DVD-R/CD-RW
Airport Extreme kort.

De lär räcka ett bra tag framöver va??!

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-08-23 18:53

Grattis!

Hoppas du blir nöjd, och det tror jag säkert att du kommer bli.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-23 19:12

Det känns bra. Du kommer att bli nöjd.
Fast jag vågar inte riktigt köpa innan de nya kommer. :rolleyes:

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-08-23 19:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av JonasEk1
Nu har jag gjort min beställning på en PB 12" orkar inte vänta på de nya PB och så är jag fullt nöjd med dom som finns i dag.

Min nya har egenskaperna:

Powerbook 12"
867Mhz G4
640Mb DDR266 SDRAM
60GB
DVD-R/CD-RW
Airport Extreme kort.

De lär räcka ett bra tag framöver va??!

Gjorde precis som dig, har ändå väntat i 1 1/2 år på att få tummen ur. Köpte samma spec som dig och jag är väldigt nöjd så här långt. Och kommer det en uppdaterad så blir ju garanterat priset något annat. Lycka till:)

Citat:

Skrevs ursprungligen av Robban G
Gjorde precis som dig, har ändå väntat i 1 1/2 år på att få tummen ur. Köpte samma spec som dig och jag är väldigt nöjd så här långt. Och kommer det en uppdaterad så blir ju garanterat priset något annat. Lycka till:)

Hur lång tid tog de innan du fick din då??

  • Oregistrerad
  • 2003-08-23 20:01

enda sedan jag köpte min burk innan sommaren har det gått rykten om en ny, trodde inte på ryktena och blev nöjd med detta köpet mer än någonsin.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-08-23 20:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av JonasEk1
Hur lång tid tog de innan du fick din då??

Det tog ungerfär 3 veckor från det att jag beställt men då fick jag ett mail att den hade blivit förseningar som Apple inte kunde påverka. Så det kan gå fortare.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-24 00:11
Citat:

Skrevs ursprungligen av Robban G
Det tog ungerfär 3 veckor från det att jag beställt men då fick jag ett mail att den hade blivit förseningar som Apple inte kunde påverka. Så det kan gå fortare.

När jag fick min hade jag nog väntat runt 3 veckor med, men så kom de till dörren och lämnade vilket är trevligt och nice. Dock var inte jag hemma när den kom men när jag kom var den här
(Som min moder sa, så här liten förpackning och så liten vikt är det verkligen rätt paket. Det kostade trotts allt 18500:-(10% studentrabbat också ))

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ekelund
När jag fick min hade jag nog väntat runt 3 veckor med, men så kom de till dörren och lämnade vilket är trevligt och nice. Dock var inte jag hemma när den kom men när jag kom var den här
(Som min moder sa, så här liten förpackning och så liten vikt är det verkligen rätt paket. Det kostade trotts allt 18500:-(10% studentrabbat också ))

Okej. har fått besked om att de kommer ta ca 10dagar innan den kommer och ringer på dörren....
Längtar ivrigt=)
Tänk när polarna i plugget får se den, den kan man åstakomma mycket med....=))

I plugget har vi trådlöst nätver och bluetooth nätverk också så datorn kommer ju fungera trådlöst med internet och nätverket..=))

Jag fick min iBook på de 10 utlovade dagarna, så om inget strular på vägen brukar det faktiskt stämma.

1
Bevaka tråden