Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurarna Sudio Vasa Blå

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De trådlösa hörlurarna Sudio Vasa Blå passar riktigt bra för vardagslyssning till och från jobbet. 99mac testar vad du får för strax under tusenlappen.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

De trådlösa hörlurarna Sudio Vasa Blå passar riktigt bra för vardagslyssning till och från jobbet. 99mac testar vad du får för strax under tusenlappen.

Läs hela artikeln här

Strax under tusenlappen = 119 SEK? Bestäm dig

Ursprungligen av CekariYH:

Strax under tusenlappen = 119 SEK? Bestäm dig

Det är Prisjakt som blandat ihop produkter i sin ände. 119 kronor som plötsligt är billigast går till den här produkten. Svår att stoppa i öronen.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-08-01 22:34

895 kr verkar vara priset på dessa lurar, finns även i tre andra färger, inklusive rosa.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2016-08-01 22:37
Ursprungligen av emilakered:

Det är Prisjakt som blandat ihop produkter i sin ände. 119 kronor som plötsligt är billigast går till den här produkten. Svår att stoppa i öronen.

Tar man i så går det nog till slut.

Ursprungligen av emilakered:

Det är Prisjakt som blandat ihop produkter i sin ände. 119 kronor som plötsligt är billigast går till den här produkten. Svår att stoppa i öronen.

Ja, det här var ett nytt bekymmer. Inte råkat ut för det tidigare. Blev så förvånad över den drastiska prissänkningen, men såg till slut att det var någon helt annan produkt som myglat sig in i min lista.

Har problem med att ljudet hackar och bryts utan att jag är längre bort än typ 2 m, vad kan det bero på?

Ursprungligen av Fitnessforlife:

Har problem med att ljudet hackar och bryts utan att jag är längre bort än typ 2 m, vad kan det bero på?

Utan att du är längre bort än två meter? Du har alltså problem med att ljudet bryts och hackar när du har tex telefonen i fickan?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Utan att du är längre bort än två meter? Du har alltså problem med att ljudet bryts och hackar när du har tex telefonen i fickan?

Ja ibland men mest när jag rör mig i samma rum

Ursprungligen av Fitnessforlife:

Ja ibland men mest när jag rör mig i samma rum

Går du för långt bort eller bakom tex en vägg så kommer du få störningar, så är det med blåtand.

Mina BT grejor klarar lätt 8-10m inomhus ett rum bort med dörren öppen, så det måste ju vara någe knas på din(a).

"vardagslyssning"?

Ursprungligen av Demiurgen:

"vardagslyssning"?

En duglig term för när du lyssnar på musik på väg till eller från något utan att kanske hela tiden lyssna aktivt på allt som spelas tänker jag. Rätt mycket som stör runt omkring exempelvis på väg till jobbet så musikens finare detaljer kanske inte kommer till sin rätt, eller ens spelar särskilt stor roll.

  • Medlem
  • 2016-08-13 18:52
Ursprungligen av Redaktionen:

De trådlösa hörlurarna Sudio Vasa Blå passar riktigt bra för vardagslyssning till och från jobbet. 99mac testar vad du får för strax under tusenlappen.

Läs hela artikeln här

Jag äger ett par vasa blå. Har problem med att ljudet minskas rejält i ena hörluren efter ett par timmar lyssning.
Väntar nu på ett nytt par.

Har även ni problem med att hörlurarna lätt glider ur? Har väldigt svårt att hitta en bra passform som gör att ljudet blir bra.

Ursprungligen av Tius:

Jag äger ett par vasa blå. Har problem med att ljudet minskas rejält i ena hörluren efter ett par timmar lyssning.
Väntar nu på ett nytt par.

Har även ni problem med att hörlurarna lätt glider ur? Har väldigt svårt att hitta en bra passform som gör att ljudet blir bra.

Helt glider de inte ur för mig, men det händer att jag får trycka in dem lite extra efter en stunds användning.

Har inte använt in ear-lurar på rätt länge så det var en liten omställning för mig i början av testperioden. Har länge haft ett par Bose-lurar privat som sitter på ett helt annat sätt och inte täpper till så som in ear gör.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-08-14 09:15

Vilka Bose är det? Omdöme?

Ursprungligen av kenjon:

Vilka Bose är det? Omdöme?

De heter MIE2I vill jag minnas, har haft dem i många år nu så de börjar ramla sönder faktiskt. Äger också ett par av deras brusreducerande QC20-lurar. Nöjd med ljudet/funktionerna i bägge och älskar framför allt deras silikonpropp för örat som inte täpper till och sitter väldigt skönt även under längre perioder.

1
Bevaka tråden