Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pokémon Go släppt i flera europeiska länder

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pokémon Go fortsätter sin långsamma lansering runt om i världen och finns nu officiellt i Europa – men Sverige saknas än.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-07-15 17:48

Fullbokad på både Inet och Webhallen.

  • Medlem
  • 2016-07-15 19:27
Ursprungligen av WiFi:

Fullbokad på både Inet och Webhallen.

Armbandet är långt ifrån nödvändigt för att spela, hoppas istället på en app till apple watch / android wear

Hm, för en som inte är insatt och har 0 intresse.

Springer man runt och letar pokemons? Vart finns den roliga biten?

Ursprungligen av _empty:

Hm, för en som inte är insatt och har 0 intresse.

Springer man runt och letar pokemons? Vart finns den roliga biten?

Ingen aning, men videon nedan ska förklara det på 9 minuter enligt uppgift. Inget jag har något intresse av att kolla på för att veta.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-07-16 00:54
Ursprungligen av keptang:

Ingen aning, men videon nedan ska förklara det på 9 minuter enligt uppgift. Inget jag har något intresse av att kolla på för att veta.

Vuxna människor. I´am speechless

  • Medlem
  • 2016-07-16 07:18
Ursprungligen av chiba:

Armbandet är långt ifrån nödvändigt för att spela, hoppas istället på en app till apple watch / android wear

Absolut men det är ju ett väldigt bra komplement till spelet. Du går ju upp i level betydligt fortare och hittar fler Pokémons.

Ursprungligen av Borttaget:

Ligger nere atm

Senast redigerat 2018-07-23 15:11
Ursprungligen av _empty:

Hm, för en som inte är insatt och har 0 intresse.

Där har vi problemet.

Jag kan tänka mig att det vore kul om det var mer likt originalspelen, de som jag lirade på gamboy, men som det är nu så tror jag tyvärr många kommer att tappa intresset ganska snabbt som jag gjorde.

  • Medlem
  • 2016-07-17 08:07
Ursprungligen av Erik Sjölund:

Jag kan tänka mig att det vore kul om det var mer likt originalspelen, de som jag lirade på gamboy, men som det är nu så tror jag tyvärr många kommer att tappa intresset ganska snabbt som jag gjorde.

Tror inte jag. Användarantalet har ju ökat explosionsartat och servrarna klarar ju inte ens av trycket, och då har inte ens spelet släppts i alla länder. Nästan alla jag känner gillar spelet.

Ursprungligen av WiFi:

Tror inte jag. Användarantalet har ju ökat explosionsartat och servrarna klarar ju inte ens av trycket, och då har inte ens spelet släppts i alla länder. Nästan alla jag känner gillar spelet.

Kan ju vara en viss effekt av nyhetens behag också. Själv är jag inte intresserad men nästan alla nyhetskanaler jag är inne på svämmas över av Pokémon go artiklar så det är ju omöjligt att missa att detta tydligen är årets spelhändelse och laddar du inte ner detta omedelbums så kommer du gå miste om något fantastiskt... m.m.

  • Medlem
  • 2016-07-17 20:31

Jeg har spilt, men ikke orket å forlate huset... så da ble det jo ikke så mange pokémons foreløpig, haha. Men som noen andre nevner her - alle jeg kjenner som har prøvd det, liker det.

1
Bevaka tråden