Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så kan Googles Apple Watch-konkurrenter se ut

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google planerar enligt uppgift att släppa två smarta klockor och ta upp konkurrensen med bland annat Apple Watch.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-07-12 22:10

LTE och GPS är lysande i en smartklocka
Oerhört intressant när AW 2 kommer

Ursprungligen av PaO:

LTE och GPS är lysande i en smartklocka
Oerhört intressant när AW 2 kommer

Mm, håller med!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-07-13 00:03

Batteritiden....?
Både GPS och LTE drar en hel del.

  • Medlem
  • 2016-07-13 10:07
Ursprungligen av kenjon:

Batteritiden....?
Både GPS och LTE drar en hel del.

Japp så är det men då jag laddar min Urbane dagligen redan så räcker det om jag kan få LTE och GPS med ungefär samma batteritid
Dock är väl dataabonnemang något som man får se över. Kanske tvilling på ingång igen

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-07-13 10:14

Lyckas de med samma batteritid med både LTE och GPS aktivt, blir jag impad! Utan att klockan blir för tjock. Troligen gör de så att man måste aktivera GPSen varje gång den ska användas, och den stänger av sej själv efter ett par minuter.

  • Medlem
  • 2016-07-13 14:32
Ursprungligen av kenjon:

Lyckas de med samma batteritid med både LTE och GPS aktivt, blir jag impad! Utan att klockan blir för tjock. Troligen gör de så att man måste aktivera GPSen varje gång den ska användas, och den stänger av sej själv efter ett par minuter.

Kan hända, LG Urbane 2 nd har både A-GPS och LTE. Ca 12 timmar räcker batteri till enligt användare. 18 timmar räcker för mig i detta läget

1
Bevaka tråden