Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ZTE Axon Mini – försvarlig mängd funktioner

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mellanprisluren ZTE Axon Mini kan jämföras med betydligt dyrare mobiler ifråga om utbud av funktioner, om än inte vad gäller design och prestanda.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-06-23 15:24

En ganska dålig mobil för sitt pris tycker jag.

En OnePlus 3 för 3695:- måste vara betydligt mer prisvärd, och många fler.

  • Medlem
  • 2016-06-23 15:55

Kanske man lägger in recensioner av skräptelefoner för att folk ska vara trogna Iphone?

Hmm. Tråkig mobil.

Finns det någon sajt som 99mac fast endast publicerar mac/apple/iphone relevanta tester och information?

Ursprungligen av skrotnisse92:

Hmm. Tråkig mobil.

Finns det någon sajt som 99mac fast endast publicerar mac/apple/iphone relevanta tester och information?

En sida som bara skulle uppdateras ca. 2 gånger per år då (lite mer sällan för datorer). Låter kul.
Men det finns inget lästvång här på 99mac vad jag vet.

  • Medlem
  • 2016-06-24 04:48
Citat:

En intressant användning av Force Touch-funktionaliteten är dock att den kan nyttjas för att sätta en lösenkod på telefonen. Vissa av siffrorna kan behöva tryckas in hårt eller mjukt för att registreras korrekt, vilket gör det svårare för en potentiell inkräktare att gissa koden.

Det där är ju riktigt intressant! Det är något Apple borde införa i sina operativsystem. Det blir ännu svårare för obehöriga personer och säkerheten för ägaren höjs. Hårdvaran finns ju redan där, så det borde ju inte vara en för stor kamp för Apple att fixa det.

Ursprungligen av skrotnisse92:

Hmm. Tråkig mobil.

Finns det någon sajt som 99mac fast endast publicerar mac/apple/iphone relevanta tester och information?

Det är bättre att vi medlemmar får möjligheten att läsa läsvärda artiklar med kvalité än för få. Det finns inget lästvång så skrolla bara vidare och hitta en mer intressant artikel om du inte gillar den.

Ursprungligen av Anderlind:

En sida som bara skulle uppdateras ca. 2 gånger per år då (lite mer sällan för datorer). Låter kul.
Men det finns inget lästvång här på 99mac vad jag vet.

Vad jag vet så kommer det iaf varje vecka upp artiklar och tester som är relevanta för apple produkter på 99mac.

Ursprungligen av WiFi:

Det är bättre att vi medlemmar får möjligheten att läsa läsvärda artiklar med kvalité än för få. Det finns inget lästvång så skrolla bara vidare och hitta en mer intressant artikel om du inte gillar den.

Jag håller med om att jag vill kvalitet. Men det betyder knappast att man ska slänga in bullshit mellan. Det är precis som du säger inget lästvång så därför söker jag bättre alternativ där man slipper göra "aftonbladet-scrollen" där man måste bläddra genom 10 artiklar med strunt. Tex som macworld började med på senare år. Vill man slippa skiten får man helt enkelt byta site.

Ber om ursäkt för offtopic.

Ursprungligen av skrotnisse92:

Vad jag vet så kommer det iaf varje vecka upp artiklar och tester som är relevanta för apple produkter på 99mac.

Jag håller med om att jag vill kvalitet. Men det betyder knappast att man ska slänga in bullshit mellan. Det är precis som du säger inget lästvång så därför söker jag bättre alternativ där man slipper göra "aftonbladet-scrollen" där man måste bläddra genom 10 artiklar med strunt. Tex som macworld började med på senare år. Vill man slippa skiten får man helt enkelt byta site.

Ber om ursäkt för offtopic.

Jag tycker det är bra att redaktionen faktiskt testar annat än apple produkter. Så de har lite koll på vad som finns på andra sidan.
Sen är det klart du ska leta alternativ det är bara dumt att endast läsa "nyheter" från ett ställe.

1
Bevaka tråden