Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5s för 3000? Pre-owned?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2016-05-30 19:39

Ska hjälpa svärmor att emigrera till iPhone.
Vi har kikat på en 5s då hon tycker att storleken skulle passa henne bra. Men när jag kikar runt på Prisjakt så ser jag att den finns för 2990 på Siba, Elgiganten mfl. Är detta verkligen nya enheter, eller är det "Pre-owned"?
iPhone SE är inte aktuellt då hon tycker att den är för dyr. Men en 5s borde väl vara up to date ett par år till med tanke på att man kan köra senaste iOS på en 4s?

http://www.siba.se/mobil-hemtelefon-gps/mobil...

Tror inte det är pre-owned, då skulle det nog stå, som det gör hos Elgiganten men inte hos CDON/Siba/NetOnNet.

  • Medlem
  • 2016-05-30 20:10

Ok, tack.

Utomlands har en ny, olåst iPhone 5S gått för motsvarande 2500 SEK sedan åtminstone tidigt i våras. Så 3000 verkar inte orimligt, nej.

  • Medlem
  • 2016-05-31 14:57

Slog till på en idag hos Siba. Och om någon mer hugad spekulant läser detta så kan jag meddela att det är nya enheter och ingen "pre-owned".

Ursprungligen av Dalle:

Slog till på en idag hos Siba. Och om någon mer hugad spekulant läser detta så kan jag meddela att det är nya enheter och ingen "pre-owned".

Det är en bra deal. Mera konstigt att det skiljer 500kr om man väljer guld istället för grå.

1
Bevaka tråden