Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes ”Vy-meny” försvunnen

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-05-30 15:28

Den där rullgardinsmenyn där man kan välja hur ens spellista ska se ut i iTunes är plötsligt bara borta.
Katastrof för mig som dj, för nu kan jag inte se bpm på låtarna i spellistorna längre.
Jag har startat om både iTunes och dator och har den senaste versionen av programmet. Kör Yosemite på en Macbook Pro från 2013 och har aldrig haft något liknande problem tidigare.

Bifogar bild på menyn jag dillar om… 

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-05-30 15:38

Vilken version av iTunes?

Den rullgardinsmenyn ersätts kanske av sidofältet till vänster, välj meny Innehåll > Visa sidofält.
(iTunes 12.4.0.119)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-05-30 15:51

Med 12.4 återställdes vissa designföränringar som infördes i 12.0

Citat:

Also gone is the View Options menu, which was previously at the top right of the iTunes window. To change view options—such as how your content is sorted, whether artwork displays, and which columns are visible in list views—choose View > View Options, or press Command-J.

Apple simplifies navigation with iTunes 12.4

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-05-30 15:53
Ursprungligen av IngoX:

Vilken version av iTunes?

Den rullgardinsmenyn ersätts kanske av sidofältet till vänster, välj meny Innehåll > Visa sidofält.
(iTunes 12.4.0.119)

Sidofältet hade jag redan, men däremot insåg jag att funktionen fanns uppe i OS X-menylisten likväl som där den förut fanns uppe till höger. Så Alles Gut.

Stort tack!

1
Bevaka tråden