Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple skickar ingenjörer på jakt efter Itunes-bugg

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple jagar fortfarande efter en bugg i Itunes som raderar musikfiler för ett antal Apple Music-användare. Företagets ingenjörer har gjort hembesök för att försöka förstå orsaken bakom.

Läs hela artikeln här

Inte varje dag man har apple knackades på dörren...!

  • Medlem
  • International user
  • 2016-05-19 08:41
Ursprungligen av Nicki23:

Inte varje dag man har apple knackades på dörren...!

Tipsade en bekant att kontakta Apple, han hade sina bilder raderade, möjligen av iPhoto/Apperture men det är länge sen nu. Eftersom Apple inte hittar "buggen" kanske den inte ligger i själva iTunes.
Nåja hur som helst, jag är less på Apples nuvarande kvalitets nivå. Rätt less på dem sedan lanseringen av OSX 10.4, 10.6 var ett avbrott i den negativa trenden. För varje år som gått sedan dess har de lanserat mer och mer halvfärdig mjukvara.

Tror Apple har blivit för stort för sitt eget och användarnas bästa.

Ursprungligen av juanito:

Tipsade en bekant att kontakta Apple, han hade sina bilder raderade, möjligen av iPhoto/Apperture men det är länge sen nu. Eftersom Apple inte hittar "buggen" kanske den inte ligger i själva iTunes.
Nåja hur som helst, jag är less på Apples nuvarande kvalitets nivå. Rätt less på dem sedan lanseringen av OSX 10.4, 10.6 var ett avbrott i den negativa trenden. För varje år som gått sedan dess har de lanserat mer och mer halvfärdig mjukvara.

Tror Apple har blivit för stort för sitt eget och användarnas bästa.

En aning OT. Personligen så tror jag att Apple har större kundbas på deras Mac:ar än tidigare, därav upplever man kanske att kvalitén på deras grejer är sämre. Kanske i en kombination med en aning sämre mjukvara.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-05-19 12:14
Ursprungligen av barbapappa_86:

En aning OT. Personligen så tror jag att Apple har större kundbas på deras Mac:ar än tidigare, därav upplever man kanske att kvalitén på deras grejer är sämre. Kanske i en kombination med en aning sämre mjukvara.

Det är just mjukvaran jag stör mig på, hw är fortfarande bra. Visst större kundbas, genererar fler som har problem, men det gör ju inte nödvändigtvis att problemen ska behöva vara fler. Det är helt enkelt fler slutanvändare som är beta testare idag.

Vilket artikeln ovan belyser, Apple skickar sina ingegörer på hem besök, det i sig är ett stort misslyckande.

1
Bevaka tråden