Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram får ny ikon och nytt gränssnitt

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De senaste veckornas testande av Instagrams nya svartvita design har nu börjat rullas ut till alla användare. Utöver det uppiffade gränssnittet har appen även fått en ny ikon.

Läs hela artikeln här

Jag måtte vara en av de få som ff gillar skeumorfism. Har en kalenderapp(Weekagenda) m pageroll.

Cool video o lite lustigt att de väljer monokromt inne i appen samtidigt som ikonen är som om man sprängt en färgbutik

Jag uppdaterade och har nya ikonen men gamla gränssnittet. Måsten man byta det någonstans?

  • Avstängd
  • 2016-05-12 10:36
Ursprungligen av jurassic579:

Jag uppdaterade och har nya ikonen men gamla gränssnittet. Måsten man byta det någonstans?

Nej...installera om appen.

Ursprungligen av Hffre:

Nej...installera om appen.

Konstigt, det funkade inte heller. Är det som med facebook att dom rullar ut sånt i omgångar?

Fick till och med mail om nya designen

  • Medlem
  • 2016-05-12 12:19

Jag hade gamla layouten på min Androidmobil men fick den nya efter omstart av mobilen.

  • Avstängd
  • 2016-05-12 12:29
Ursprungligen av jurassic579:

Konstigt, det funkade inte heller. Är det som med facebook att dom rullar ut sånt i omgångar?

Fick till och med mail om nya designen

Kanske det men det vore väl konstigt att dom delar upp sverige på det sättet.

Hur många var utvalda och fick det tidigare?
Jag fick nämligen det för ca 2 veckor sen.

Ursprungligen av Redaktionen:

De senaste veckornas testande av Instagrams nya svartvita design har nu börjat rullas ut till alla användare. Utöver det uppiffade gränssnittet har appen även fått en ny ikon.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av jurassic579:

Jag uppdaterade och har nya ikonen men gamla gränssnittet. Måsten man byta det någonstans?

Har du version 8 av Instagram? Det var då nya ikonen kom för mig i alla fall.

Fick den nya designen redan innan den nya ikonen kom

Ursprungligen av primu[s]®:

Har du version 8 av Instagram? Det var då nya ikonen kom för mig i alla fall.

Gillar nya gränssnittet. Bilder framträder bättre. Ikonen är en annan femma

  • Medlem
  • 2016-05-17 14:32

Tog mig friheten att ladda ned mp4:an (låtsasgif) från Twitter och lägga den på YT:

1
Bevaka tråden