Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone 7 får Smart Connector

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa Iphone-modell kan utrustas med samma Smart Connector-anslutning som finns på de två modellerna av Ipad Pro, enligt nya uppgifter.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-04-14 18:37

iPhone Pro då fattas bara pennan

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-04-16 10:00

Bilderna verkar inte riktiga. På iPad sitter kontakterna på kanten, på iPhone en bit upp på baksidan. Då passar ju inte dockan till båda.

Senast redigerat 2016-04-16 13:13
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-04-16 11:46
Ursprungligen av Redaktionen:

Nästa Iphone-modell kan utrustas med samma Smart Connector-anslutning som finns på de två modellerna av Ipad Pro, enligt nya uppgifter.

Läs hela artikeln här

Hoppas att de lämnar kontakten i fred. Så trött på att köpa nya adaptrar, laddare och tillbehör varje gång jag byter telefon. :-/

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-04-16 13:14
Ursprungligen av timofej:

Hoppas att de lämnar kontakten i fred. Så trött på att köpa nya adaptrar, laddare och tillbehör varje gång jag byter telefon. :-/

De kommer att behålla Lightningkontakten ändå i så fall.

  • Medlem
  • 2016-04-16 13:18
Ursprungligen av timofej:

Hoppas att de lämnar kontakten i fred. Så trött på att köpa nya adaptrar, laddare och tillbehör varje gång jag byter telefon. :-/

Om dessa rykten stämmer angående att 3.5 mm jack försvinner och smart connector kommer till iPhone Plus / Pro så tror jag att Apple tänker likadant som tillverkare på Android sidan. LG, Sony och Samsung har alla presenterat tillbehör till sina mobiler och jag tror Apple är inne på samma väg. Kanske ett litet tangentbords fodral eller andra saker. Vi får se men jag tror mer på iPhone 7s faktiskt i nuläget

1
Bevaka tråden