Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker Filemakerutvecklare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag är i behov av en utvecklare för registerprogrammet FileMaker.
Troligen finns redan en mall för det jag önskar? Den kan säkert enkelt modifieras.
Finns en sådan utvecklare i Umeå området?

Senast redigerat 2016-04-06 10:20

Gamle Filemaker-räven Taz_1999 (Ola Andersson) finns ju inte längre kvar på 99mac, men han har sitt företag kvar i Sthlm (vad jag kan se): http://www.mammals.se/index.php/jag-hjalper-d...

Supertack Johan. Jag kollar upp det.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-04-07 09:23
Ursprungligen av Farrell:

Hej! Jag är i behov av en utvecklare för registerprogrammet FileMaker.
Troligen finns redan en mall för det jag önskar? Den kan säkert enkelt modifieras.
Finns en sådan utvecklare i Umeå området?

Det beror på hur stort jobbet är. Jag har gjort en hel del filemaker-jobb och befinner mig i Umeå. Jag har även kontakt med några andra personer som kanske skulle kunna hjälpa dig. Hör av dig via PM i fall det verkar intressant.

  • Medlem
  • 2016-04-07 20:51

Jag har varit konsultchef för en kille som var en jäkel på Filemaker. Jag arbetar inte med honom längre men kan rekommendera honom.

Han bor i Göteborg.

Om du vill ha hans kontaktuppgifter så kontakta mej via PM.

Tack snälla för alla svar. Jag återkommer.

Ursprungligen av Farrell:

Tack snälla för alla svar. Jag återkommer.

Det finns en lista med alla FileMaker-konsulter/utvecklare i Sverige här:

http://developer.filemaker.com/search/results...

Hijackar denna tråden lite. Söker efter en person som kan bygga hemsida i Centrala Göteborg. Borås skulle fungera också.

Blev tipsad av en bekant om Symbiooz. Någon som har arbetat med dem? Eller som vet någon annan bra byrå. Börjar bli lite brottom då jag vill få klart sidan innan semestern. Kanske någon här som är bra? Skicka isåfall gärna DM med portfolio.

Tack!

Ursprungligen av elmundo:

Hijackar denna tråden lite. Söker efter en person som kan bygga hemsida...

Ska du bygga hemsidan med FileMaker? Om inte, så är det kanske fel tråd att kapa.

1
Bevaka tråden