Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker Filemakerutvecklare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag är i behov av en utvecklare för registerprogrammet FileMaker.
Troligen finns redan en mall för det jag önskar? Den kan säkert enkelt modifieras.
Finns en sådan utvecklare i Umeå området?

Senast redigerat 2016-04-06 10:20

Gamle Filemaker-räven Taz_1999 (Ola Andersson) finns ju inte längre kvar på 99mac, men han har sitt företag kvar i Sthlm (vad jag kan se): http://www.mammals.se/index.php/jag-hjalper-d...

Supertack Johan. Jag kollar upp det.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-04-07 09:23
Ursprungligen av Farrell:

Hej! Jag är i behov av en utvecklare för registerprogrammet FileMaker.
Troligen finns redan en mall för det jag önskar? Den kan säkert enkelt modifieras.
Finns en sådan utvecklare i Umeå området?

Det beror på hur stort jobbet är. Jag har gjort en hel del filemaker-jobb och befinner mig i Umeå. Jag har även kontakt med några andra personer som kanske skulle kunna hjälpa dig. Hör av dig via PM i fall det verkar intressant.

  • Medlem
  • 2016-04-07 20:51

Jag har varit konsultchef för en kille som var en jäkel på Filemaker. Jag arbetar inte med honom längre men kan rekommendera honom.

Han bor i Göteborg.

Om du vill ha hans kontaktuppgifter så kontakta mej via PM.

Tack snälla för alla svar. Jag återkommer.

Ursprungligen av Farrell:

Tack snälla för alla svar. Jag återkommer.

Det finns en lista med alla FileMaker-konsulter/utvecklare i Sverige här:

http://developer.filemaker.com/search/results...

Hijackar denna tråden lite. Söker efter en person som kan bygga hemsida i Centrala Göteborg. Borås skulle fungera också.