Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #131: Idas återkomst

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ida har återvänt från utlandet och tar återigen plats i studion tillsammans med Jakob för att prata om Iphone SE och Ipad Pro 9,7 tum.

Läs hela artikeln här

Ang Nightshift så måste platstjänster - tidszoninställningar vara aktiv för att solnedgång / soluppgång ska kunna användas.

Ursprungligen av Redaktionen:

Ida har återvänt från utlandet och tar återigen plats i studion tillsammans med Jakob för att prata om Iphone SE och Ipad Pro 9,7 tum.

Läs hela artikeln här

Inställningar, Visning och ljusstyrka, Night Shift, Schemalagd, Från Till, Solnedgång till soluppgång.

Ursprungligen av Cancerman:

Ang Nightshift så måste platstjänster - tidszoninställningar vara aktiv för att solnedgång / soluppgång ska kunna användas.

Jag hade bara inte undersökt inställningarna ordentligt visade det sig, behövde bara trycka på klockslagen för att byta till solupp- å nedgång.

Ursprungligen av Brynge:

Inställningar, Visning och ljusstyrka, Night Shift, Schemalagd, Från Till, Solnedgång till soluppgång.

Slog på Night Shift och det dök upp klockslag, hade missat att det går att klicka in där å byta.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Slog på Night Shift och det dök upp klockslag, hade missat att det går att klicka in där å byta.

Missade det också först. Trodde det var en bugg, men sen såg jag att man kunde gå in ett "steg" till. Den är inte riktigt självklar kan jag tycka, så många kommer nog missa denna bra funktionen tyvärr. Tror att många skulle uppskatta den.

1
Bevaka tråden