Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bild visar Iphone 7 Plus

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Här kommer den första bilden som påstås visa en Iphone 7 Plus.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-03-16 19:23

Den kameragluggen var inte vacker.. :|

Helt osmakligt och näst intill omöjligt att det skulle stämma. Har aldrig varit så "färdigställda" ryktesbilder tidigare. Hoppas innerligt att allt är idioti!

Håller med ovan...

Oj då. Precis som kommentarerna ovan hoppas jag att bilden bara är skräp som cirkulerar på nätet för att någon ska tjäna pengar.

  • Medlem
  • 2016-03-16 21:34

Tror på samma sak, att den är fejk. Och Apple skulle nog aldrig släppa en telefon med en sådan ful "kameragrej".

Finns inte så många nya sätt en telefon kan se ut på idag. Oavsett kommer folk köpa "den senaste" av sitt favoritmärke om telefonen så bara kom i rosa, kolsvart och kameran satt mitt på telefonen.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-03-16 21:45

Puckeln får mig att tänka på Bender från Futurama. Ska ändå ha skal om täcker, ja för oss med fodral så är det bara ett plus att gluggen sticker ut en bit.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-03-16 21:46
Ursprungligen av mattiL:

Den kameragluggen var inte vacker.. :|

Det är ju bilderna som ska va vackra!

  • Medlem
  • 2016-03-17 08:48

Det som eventuellt gör detta realistiskt är att kamera modulen som visats tidigare överensstämmer med dessa bilder. Dessutom ryktas det om iPhone Pro och inte plus därav connector portar. Vi får se i september men kommer ihåg att ingen trodde på den utstickande kameran och antennlinjerna på 6 och 6 plus

Bilderna stämmer nog rätt hyfsat med vad som komma skall.
Många trodde inte på hur 5an såg ut när den läckte, likaså med 6an.

Aldrig varit mer nöjd över att ha sålt Apple-aktierna. Detta, ATV4, Apple watch - känns som Steves arv gått förlorat.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-03-17 09:55
Ursprungligen av papa_keno:

Aldrig varit mer nöjd över att ha sålt Apple-aktierna. Detta, ATV4, Apple watch - känns som Steves arv gått förlorat.

Inte för att jag hade många aktier men jepp sålde mina för snart ett år sen.

Eller hur!

Ursprungligen av reboot81:

Puckeln får mig att tänka på Bender från Futurama. Ska ändå ha skal om täcker, ja för oss med fodral så är det bara ett plus att gluggen sticker ut en bit.

  • Medlem
  • Uppland
  • 2016-03-19 14:24

Fast med ett skal på så kvittar det ju.

1
Bevaka tråden