Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu kommer bilder av Iphone 7-skal

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De här bilderna påstås visa skal till kommande Iphone 7. Hörlurskontakten ser ut att vara ersatt av ytterligare en högtalare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-03-10 18:37

Vet inte när jag senast använde ett hörlursuttag på en mobil. Intressant med stereo

Ursprungligen av PaO:

Vet inte när jag senast använde ett hörlursuttag på en mobil. Intressant med stereo

Samma här.. använder ett externt ljudkort via Lightning, så rent tekniskt sett använder jag nästan aldrig hörlurskontakten.

Ursprungligen av PaO:

Vet inte när jag senast använde ett hörlursuttag på en mobil. Intressant med stereo

Hade varit ännu mer intressant om ena högtalaren hade suttit i toppen av telefonen så det hade blivit stereo när man håller telefonen i landskapsläge. Har svårt att "se" att det skulle bli så himla bra stereoljud om båda kanalerna sitter så nära varandra. Kanske blir högre ljudvolym dock med två högtalare.

  • Medlem
  • 2016-03-12 07:21
Ursprungligen av Sledde:

Hade varit ännu mer intressant om ena högtalaren hade suttit i toppen av telefonen så det hade blivit stereo när man håller telefonen i landskapsläge. Har svårt att "se" att det skulle bli så himla bra stereoljud om båda kanalerna sitter så nära varandra. Kanske blir högre ljudvolym dock med två högtalare.

Det har du ju rätt i. 4 högtalare är väl omöjligt eller

Ursprungligen av PaO:

Det har du ju rätt i. 4 högtalare är väl omöjligt eller

Som på iPad Pro. Vore trevligt om det gick.

1
Bevaka tråden