Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Pay till amerikanska bensinmackar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amerikanska petroleumbolaget Exxon Mobil inför Apple Pay som betalningsmetod på 6 000 bensinmackar, och fler ska det bli.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-03-08 18:49

Har varit Mac-fan sedan 1993, en gång i tiden försvarade jag Apple & Mac även då det fanns nackdelar jämfört med M$ Windowze, men jag har länge sedan givit upp den patriotismen.

En sådan här nyhet styrker bara detta. Apple har blivit precis det som Jobs & Woz samt alla vi andra som tänkte annorlunda var emot. En gång i tiden var det Big Blue som var den stora hemska, sedan Micro$oft och nu är det Apple. Var tog själen vägen?...

Ursprungligen av Redaktionen:

Amerikanska petroleumbolaget Exxon Mobil inför Apple Pay som betalningsmetod på 6 000 bensinmackar, och fler ska det bli.

Läs hela artikeln här

Apple Pay känns helt meningslöst när det finns Swish för oss svenskar. Inte för att jag trott att Apple Pay dykt upp här inom de närmsta tiotal åren, men ändå.

Ursprungligen av TureB:

Var tog själen vägen?...

Den försvann ungefär samtidigt som Apple klev in på börsen, 1980?

Finns inget bolag på börsen som har någon själ förutom att pengar är allt, man finns där för att blidka sina aktieägare. Från kvartal till kvartal tills man förstår att det är meningslöst och kliver av och kör sitt eget race, vore kul om också Apple gjorde det, klev av, men det blir mycket skatt att betala då eftersom i stort sett alla pengar finns offshore.

  • Medlem
  • 2016-03-08 21:31

Om jag inte missminner mig så behöver man inte slå kod eller något när man tankar på kredit i USA eller har jag fel?

1
Bevaka tråden