Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facer fixar variation till din Apple Watch

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med appen Facer kan du få större variation till urtavlan på din Apple Watch med hjälp av appens album. 99mac testar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-03-04 20:23

Man kan ju hoppas att Apple tillåter urtavlor lika facer och watchmaker på Apple watch. Är inspirerande att kolla igenom alla skapelser på facerepo.com och ladda ned

Hoppas dom öppnar watchfaces och bara godkänner dom med kvalité. Dom på facerepo var ju hemska. Enligt mitt tyckte.

  • Medlem
  • 2016-03-05 17:07
Ursprungligen av _empty:

Hoppas dom öppnar watchfaces och bara godkänner dom med kvalité. Dom på facerepo var ju hemska. Enligt mitt tyckte.

En på hundra är kanske något att ha
Men det roliga är att urtavlorna är skapade av användare själva och gratis via Facer / Watchmaker

Ursprungligen av PaO:

En på hundra är kanske något att ha
Men det roliga är att urtavlorna är skapade av användare själva och gratis via Facer / Watchmaker

Vi har varit inne på det tidigare - men jag tycker inte att det är ok att använda andras design och varumärken - i detta fall Bell&Ross.

Urtavlor skapade av användare. Nja, plagiat är inte att skapa något.

  • Medlem
  • 2016-03-05 19:10
Ursprungligen av BlackSmp:

Vi har varit inne på det tidigare - men jag tycker inte att det är ok att använda andras design och varumärken - i detta fall Bell&Ross.

Urtavlor skapade av användare. Nja, plagiat är inte att skapa något.

Jag vet att vi har olika åsikter om detta och därför "förpestar" jag kommentarerna med en bild som du kanske gillar bättre :-

Oavsett gillar jag valmöjligheter

Detta är min Daily driver

Hur ser din ut nu förtiden, ärligt intresserad?

Gillade inte facer alls, tyvärr!

Bytade tillbaka till mitt mys "tema"

  • Medlem
  • 2016-03-05 21:23
Ursprungligen av _empty:

Gillade inte facer alls, tyvärr!

Bytade tillbaka till mitt mys "tema"

http://i.imgur.com/Oeofkhw.jpg

Trevlig urtavla

Hehe tack. Inget märkvärt, dock tror jag snart apple öppnar för lite mer custom urtavlor. Det kan bli skoj!

Ursprungligen av PaO:

Trevlig urtavla

  • Medlem
  • 2016-03-05 21:42
Ursprungligen av _empty:

Hehe tack. Inget märkvärt, dock tror jag snart apple öppnar för lite mer custom urtavlor. Det kan bli skoj!

Håller med. Always-on och custom urtavlor borde ligga högt på önskelistan

Ursprungligen av PaO:

Jag vet att vi har olika åsikter om detta och därför "förpestar" jag kommentarerna med en bild som du kanske gillar bättre :-

Oavsett gillar jag valmöjligheter

Detta är min Daily driver

Hur ser din ut nu förtiden, ärligt intresserad?

Kör sedan länge med bildalbum "off work" och moduler "on-work"

Valmöjligheter har jag ingenting emot - det är plagiaten som jag opponerar mig mot.

  • Medlem
  • 2016-03-05 22:28
Ursprungligen av BlackSmp:

Kör sedan länge med bildalbum "off work" och moduler "on-work"

Valmöjligheter har jag ingenting emot - det är plagiaten som jag opponerar mig mot.

Bildalbum kör den nedladdade bilder i klockan eller måste den vara parkopplad med telefonen?

Hade en Sony Smartwatch 2 före min Urbane och på den funkade bara vissa custom urtavlor när klockan var parkopplad. Gillar att min Urbane kan hantera stegräkning och anbat stand alone för att sedan synka med telefonen

1
Bevaka tråden