Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Strömma Playstation-spel till Macen med kommande uppdatering

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sony meddelar att en kommande uppdatering till Playstation 4 kommer göra det möjligt att strömma spel från enheten till datorn.

Läs hela artikeln här

Coolt. Steam har ju redan denna grej...streama...man kan köra spelet på en monsterdator och via LAN lira det på en medioker dator. Varför man skulle göra det vet jag inte...men jag har testat det och det funkar...kanske är det för att amerikaner numera är så feta att dom inte kan ta sig till rummet där speldatorn är utan enorma ansträngningar och kan då stanna i sängen med chipspåsen och lira på en laptop?

Ursprungligen av Demiurgen:

Coolt. Steam har ju redan denna grej...streama...man kan köra spelet på en monsterdator och via LAN lira det på en medioker dator. Varför man skulle göra det vet jag inte...men jag har testat det och det funkar...kanske är det för att amerikaner numera är så feta att dom inte kan ta sig till rummet där speldatorn är utan enorma ansträngningar och kan då stanna i sängen med chipspåsen och lira på en laptop?

Kan ju vara soft att streama det till sin bärbara air när tanten har tagit över den stora TV'n. ?

Äntligen.
Men frågan är hur bra det fungerar.

Fungerade inte bra mellan PS3 och PSP.
Trodde det skulle bli bättre mellan PS4 och PS Vita men inte dög det åt mig.

Spännande med responstider på Battlefield...

1
Bevaka tråden