Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Se första avsnittet av Making a Murderer

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Netflix lockar på Youtube, med hela första avsnittet av hyllade dokumentären Making a Murderer.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Netflix lockar på Youtube, med hela första avsnittet av hyllade dokumentären Making a Murderer.

Läs hela artikeln här

Om man inte tänker skaffa Netflix så är detta det dummaste man kan göra. En otrolig teaser.

( Är denna nyhet sponsrad? Tänker att många strömmingsföretag kör samma deal med olika serier)

Ursprungligen av jurassic579:

Om man inte tänker skaffa Netflix så är detta det dummaste man kan göra. En otrolig teaser.

( Är denna nyhet sponsrad? Tänker att många strömmingsföretag kör samma deal med olika serier)

Inte sponsrad - bara ett bra tips tycker vi. Men jo, om en gillar första avsnittet väcks nog begäret att se de andra också, men isfall kan det kanske vara värt en månads Netflix.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2016-02-19 21:56

Det känns som att jag är den ende Netflix-abonnenten i världen som försökt se serien men tröttnat innan första avsnittet gått klart. Två gånger också.

  • Medlem
  • 2016-02-19 22:35

En av de bästa serierna någonsin. Mer skrämmande än fiktion...

Givetvis har man netflix, vad annars?

Netflix and chill obligatoriskt varje fredag:)

Ursprungligen av filuren:

Det känns som att jag är den ende Netflix-abonnenten i världen som försökt se serien men tröttnat innan första avsnittet gått klart. Två gånger också.

Nejdå, jag finns också. Såg 10-20 minuter, sedan tröttnade jag. Bara dagar senare började alla prata om den. Eftersom serien blivit så hyllad av alla kollegorna har jag velat ge den en chans till, men har svårt att tro att jag ska klara mig igenom den.

Ursprungligen av Weedberg:

Nejdå, jag finns också. Såg 10-20 minuter, sedan tröttnade jag. Bara dagar senare började alla prata om den. Eftersom serien blivit så hyllad av alla kollegorna har jag velat ge den en chans till, men har svårt att tro att jag ska klara mig igenom den.

Jo den verkar ingen vidare, inte heller orkat igenom första avsnittet. Undrar varför folk tycker den är bra?

Har man inte ens sett klart första avsnittet så har man ingen aning om vad den handlar om.

Och om man inte orkar igenom första avsnittet så är nog dokumentären inget för er.

Kan tipsa om "the Jinx" för alla som gillade denna.

  • Medlem
  • Skåne
  • 2016-02-22 10:08
Ursprungligen av Redaktionen:

Netflix lockar på Youtube, med hela första avsnittet av hyllade dokumentären Making a Murderer.

Läs hela artikeln här

Har sett 4 avsnitt. Tror inte jag kommer se mer. De hade kunnat rymma hela historien på max ett par avsnitt.

Jag tyckte den var mycket spännande och välgjord. Man kan inte tro att denna maskopi-historia har hänt på riktigt. En fasansfull verklighetsdrama som lämnar ingen oberörd.

Jag säger bara Ken Kratz. Vilken äcklig människa.

1
Bevaka tråden