Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avinstallera MacKeeper + läskigt delat nätverk?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Första MacBook användare här och har råkat installera MacKeeper av någon anledning men vet inte hur!
jag har försökt att gå igenom trådarna på olika forum och på youtube, men har det väldigt svårt för mig då jag inte kan kortkommandon eller har någon större om dator i helhet för den delen. Jag har dragit MacKeeper till papperskorgen och tömt den. Men vissa säger att det inte är tillräckligt? Vad mer behöver jag göra? Att öppna Finder för att sen Gå>Application>Bibliotek(eller i vilken ordning det nu är) lyckas jag ej med då jag inte fattar helt enkelt!

Sen upptäckte jag tidigare idag en ny flik som jag aldrig har sett tidigare. En skärmdump är bifogar!
Vad kan detta vara, har jag installerat något konstigt program eller hag jag gjort något annat?

I övrigt måste jag säga att MacBook:en har varit en lång fröjd för mig. Har alltid varit en PC användare tidigare men Apples produkter har alltid lockat mig, och med mig har de gjort rättvisa!

Tacksam för svar!

Mvh
Rickard

Välkommen till forumet. Här har du liknande trådar om MacKeeper, där ska du finna information för att gå vidare:
http://www.99mac.se/forum/t/315754-tors-jag-a...

Det skärmdumpen visar är en enhet som heter Jonnywayforce som är utdelad i det nätverk som du är ansluten mot. Har du möjligtvis en annan dator som har det namnet?

Hej och tack för länken! Ska kolla in i det så fort jag får tid!
Jag bor i ett delat boende för tillfället, är det hans dator/enhet som jag ser då? Ingenting som "ligger" på min dator?
Det är mest det jag är orolig för!

Mvh
Rickard

Ligger det under kategorin delat så är det inte på din dator.
Utan det är andra enheter i nätverket.

Så det är en annan dator du ser.

1
Bevaka tråden