Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att ändra mobilnummer i nyckelring

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bytte telefonabonnemang för en månad sen, nu skulle jag skriva in mitt nya mobil nummer i Nyckelring "avancerat" men det gick inte, är det någon som vet vad jag gör för fel? i iTunes är mitt mobilnummer rätt, det ställdes in automatiskt tror jag?

Denna tråd kanske kan hjälpa dig:
https://discussions.apple.com/thread/6075983?...

Ursprungligen av barbapappa_86:

Denna tråd kanske kan hjälpa dig:
https://discussions.apple.com/thread/6075983?...

Efter mycket om och men så lyckades jag, stort tack, hur hittar ni alla lösningar här på 99 forum, jag har suttit i timmar och letat efter lösningen. Jag blev oroad över att jag skulle förlora alla lösenord men det gick att ändra säkerhetskoden utan att alla lösenord försvann och ändra mobilnumret, så nu är det rätt mobil nummer!

Stort tack för länken!

Ursprungligen av Mc Tommy:

Efter mycket om och men så lyckades jag, stort tack, hur hittar ni alla lösningar här på 99 forum, jag har suttit i timmar och letat efter lösningen. Jag blev oroad över att jag skulle förlora alla lösenord men det gick att ändra säkerhetskoden utan att alla lösenord försvann och ändra mobilnumret, så nu är det rätt mobil nummer!

Stort tack för länken!

Nästa gång, ring till Apple Support på 0771-199 519 så sparar du lite tid. Du har 90 dagars fri support när du köper en Mac eller iOS-enhet och support för Apple-ID (iCloud) relaterade frågor som denna är gratis.

Ursprungligen av pushloop:

Nästa gång, ring till Apple Support på 0771-199 519 så sparar du lite tid. Du har 90 dagars fri support när du köper en Mac eller iOS-enhet och support för Apple-ID (iCloud) relaterade frågor som denna är gratis.

Det "värsta" är att Apple produkterna är så bra så det händer inget inom 90 dagar...och sen vet jag inte hur mycket Apple support tar betalt? 99-forum är suveränt kan MINST lika mycket som Apple support har jag märkt!!! Visste inte att dom ger gratis support för iCloud!

Ursprungligen av Mc Tommy:

Det "värsta" är att Apple produkterna är så bra så det händer inget inom 90 dagar...och sen vet jag inte hur mycket Apple support tar betalt? 99-forum är suveränt kan MINST lika mycket som Apple support har jag märkt!!! Visste inte att dom ger gratis support för iCloud!

Som sagt, support rörande Apple-ID så som iCloud är gratis och i regel snabbare och säkrare än att gå via forum, även om kompetensen här ofta är hög. Apple Support är också de enda som har tillgång till de system som styr ditt Apple-ID och kan felsöka/göra ändringar där.

Ursprungligen av pushloop:

Som sagt, support rörande Apple-ID så som iCloud är gratis och i regel snabbare och säkrare än att gå via forum, även om kompetensen här ofta är hög. Apple Support är också de enda som har tillgång till de system som styr ditt Apple-ID och kan felsöka/göra ändringar där.

Stort tack, tänk att man aldrig blir fullärd....?

Ursprungligen av Mc Tommy:

Stort tack, tänk att man aldrig blir fullärd....?

Haha, tänk va tråkigt det skulle vara

Ursprungligen av pushloop:

Haha, tänk va tråkigt det skulle vara

Det är väl det som är tjusningen med 99 forum!

1
Bevaka tråden