Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolla in skidåkarens Iphone-experiment

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skidåkaren Nicolas Vuignier har filmat den här läckra videon enbart med sin Iphone 6 och ett egengjort "stativ" som han roterar runt sig medan han åker.

Läs hela artikeln här

Det går knappt att filma med en pota...mobil idag med vettig kvalité som resultat, men den här killen kan svinga sin mobil som ett lasso och det är knivskarp bild, konstant, i nästan tre minuter?

Bullshit, säger jag. Finns inte en chans i världen att det är en mobilkamera som gjort det här.

Han har väl låst fokus sedan är sensorn liten och det ger långt skärpedjup. Att hålla fokus är rätt enkelt på en mobilkamera.

Ursprungligen av hummel:

Han har väl låst fokus sedan är sensorn liten och det ger långt skärpedjup. Att hålla fokus är rätt enkelt på en mobilkamera.

Finns knappt en sådan fokus på snordyra systemkameror. Dessutom snurrar han den ganska snabbt, med tanke på hur högt den är i förhållande till vart handen som håller i snöret är. Jag provade med min iPhone 6S precis; snurrade runt i en bråkdel av hastigheten vad filmen visar...resultatet var horribelt.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-02-13 12:11
Ursprungligen av Segas:

Finns knappt en sådan fokus på snordyra systemkameror. Dessutom snurrar han den ganska snabbt, med tanke på hur högt den är i förhållande till vart handen som håller i snöret är. Jag provade med min iPhone 6S precis; snurrade runt i en bråkdel av hastigheten vad filmen visar...resultatet var horribelt.

Eh... Jo, fokus är en rätt basic funktion. Lägg dessutom märke till att han är ute i solsken.
Och någon form av slo-mo som är snäll mot ev skak.

Kolla in klippet i avsnittet New Video Features på sidan http://austinmann.com/trek/iphone-6-plus-came...

EDIT: rättstavning…

Senast redigerat 2016-02-13 17:27
1
Bevaka tråden