Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - vissa låtar går ej att ändra "genre" eller radera

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På iTunes (senaste version) på min dator går det inte att ändra "genre" eller radera vissa låtar. De flesta av dessa låtar har jag dessutom inte köpt. Är det så att de följer som gratislåtar när man köper andra låtar?
När man högerklickar / och väljer "visa info" anges det i flik "info" att som plats "iCloud". Jag har ingen iCloud som är aktiverat vad jag vet.......Hur går man i "iCloud" och ta bort dem från den platsen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-02-04 11:00

Det står köpt även om den inte är det.
iCloud hittar du under Systeminställningar - iCloud, där klickar du på Alternativ vid iCloud Drive för att se vad som lagras där och ändra.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-02-04 18:30

Det är inte en låt från U2 som vi alla blev "påtvingade"?

Ursprungligen av Gnulia:

Det står köpt även om den inte är det.
iCloud hittar du under Systeminställningar - iCloud, där klickar du på Alternativ vid iCloud Drive för att se vad som lagras där och ändra.

Jag har tittat och ser när man klickar på knappen hantera att det finns en säkerhetskopia av min nya iPad som hamnat där av misstag eftersom jag ej aktiverat iCloud på mina enheter och på min dator. Det kanske är det som ställer till att det inte går att ta bort vissa låtar? Jag får ta bort säkerhetskopian och lägga den på datorn i stället. Tack för hjälpen!

Ursprungligen av kenjon:

Det är inte en låt från U2 som vi alla blev "påtvingade"?

Den har jag inte!.

1
Bevaka tråden