Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Iphone 5SE lanseras i mars"

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Glöm allt du läst om Iphone 6C, nya uppgifter säger att Apple förbereder Iphone 5SE med lansering i mars och säljstart närmare april.

Läs hela artikeln här

Äntligen kan den vara på G alltså... En iPhone Air. En tunnare och mindre iPhone.

Om den ser ut som dagens iPod eller mindre och kommet i massor av färger så köper jag en Product Red direkt.

Å ni stackare som inte trodde på mina visdomsord om detta redan 2014.. Dags att krypa till korset i mars. Jag förväntar mig blommor från en viss @BlackSMP (eller hur det nu stavas) ?

Senast redigerat 2016-01-25 13:23

Låter ju urbota korkat om de döper den till 5SE.

Nej, självklart skulle den döpas till 6-

  • Medlem
  • 2016-01-25 13:39

Härligt!!!!!! Väntar spänt på detta! De där tekniska specifikationerna tycker jag är rätt okej ändå.

Önskar att från och med iPhone 7 återgår till designen som Iphone 5 hade. Där snackade vi kvalitetskänsla rakt igenom

Enligt denna videon så är det samma design som 6an.
https://youtu.be/p8la5yjlPcs
Tycker även man nästan kan se de rundade sidorna på denna bilden, så det känns inte som att den får 5ans design. Man ser även att volymknapparna har 6ans design på bilden och inte 5ans runda volymknappar.

  • Medlem
  • 2016-01-25 18:07
Ursprungligen av Sledde:

Enligt denna videon så är det samma design som 6an.
https://youtu.be/p8la5yjlPcs
Tycker även man nästan kan se de rundade sidorna på denna bilden, så det känns inte som att den får 5ans design. Man ser även att volymknapparna har 6ans design på bilden och inte 5ans runda volymknappar.

Jag såg den också! Sen så finns det flera rykten som säger att den ska få 6:ans design. Jag tror inte på 5:ans design då den känns lite utdaterad.

  • Medlem
  • 2016-01-27 12:59

Är det inte en vanlig 5:a till vänster?

  • Medlem
  • 2016-01-27 15:30
Ursprungligen av Jeo:

Är det inte en vanlig 5:a till vänster?

Det är en iPhone 5 till vänster, det är inte en 5s då den på bilden inte har Touch ID.

1
Bevaka tråden