Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"När det bara fungerar"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag vill jag dela med mig av en liten solskenshistoria om hur det gick när jag skulle hjälpa en vän att byta från en väldigt trasig telefon med IOS 5 till en ny Iphone 6 med senaste systemet IOS 9.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Idag vill jag dela med mig av en liten solskenshistoria om hur det gick när jag skulle hjälpa en vän att byta från en väldigt trasig telefon med IOS 5 till en ny Iphone 6 med senaste systemet IOS 9.

Läs hela artikeln här

Det låter som att du utgår från att problem ska uppstå? Jag utgår alltid från att allt ska fungera perfekt.
Jag har sällan problem med iOS, och då laborerar jag mycket med telefonerna.

Om det hade varit en annan plattform än iOS hade jag förstått din poäng, men kom igen, det är Apple vi snackar om.
Allt ska fungera, så är det bara.

Ursprungligen av emil_stahl:

Det låter som att du utgår från att problem ska uppstå? Jag utgår alltid från att allt ska fungera perfekt.
Jag har sällan problem med iOS, och då laborerar jag mycket med telefonerna.

Om det hade varit en annan plattform än iOS hade jag förstått din poäng, men kom igen, det är Apple vi snackar om.
Allt ska fungera, så är det bara.

Det är långt mellan IOS 5 och 9. Det brukar fungera bra mellan en version, men jag är helt klart imponerad över att det här gick helt utan bekymmer.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-01-23 09:22

Jag är mest imponerad av bilderna

  • Medlem
  • 2016-01-23 15:06
Ursprungligen av emil_stahl:

Det låter som att du utgår från att problem ska uppstå? Jag utgår alltid från att allt ska fungera perfekt.
Jag har sällan problem med iOS, och då laborerar jag mycket med telefonerna.

Om det hade varit en annan plattform än iOS hade jag förstått din poäng, men kom igen, det är Apple vi snackar om.
Allt ska fungera, så är det bara.

Idag fungerar det nästan smärtfritt att byta mellan plattformar har tex gått från IOS 5 till Lollipop utan bekymmer. Dock är jag precis som andra skriver mest imponerad av bilderna och att det gick utan bekymmer att uppgradera en så gammal lur till IOS9

  • Medlem
  • 2016-01-24 15:49
Ursprungligen av emil_stahl:

Det låter som att du utgår från att problem ska uppstå? Jag utgår alltid från att allt ska fungera perfekt.
Jag har sällan problem med iOS, och då laborerar jag mycket med telefonerna.

Om det hade varit en annan plattform än iOS hade jag förstått din poäng, men kom igen, det är Apple vi snackar om.
Allt ska fungera, så är det bara.

HAHAHA! Yeah right…

1
Bevaka tråden