Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Biblioteket På Extern Hårddisk

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har erfarenhet av att lägga sitt iTunes bibliotek på en extern hhd.
Så som det är nu så kör jag både iTunes Match och Apple Music.
Match har jag kört nu ett tag mest för att kunna rippa ner mitt eget cd bibliotek till iTunes och komma åt det på alla enheter.
Sedan kör jag även ett Sonos system här i hemmet och tanken är att koppla en hhd till min Apple Air Port Extreme som jag vill lägga all musik på lokalt så att sonos systemet kommer åt det utan att min iMac måste vara på när jag vill lyssna på mina egna cd skivor.
Det är ju trevligt att Apple Music snart kommer till Sonos men jag har inte hör hur det blir med "Match".
Är det någon man bör tänka på när man flyttar sitt iTunes bibliotek för att få att att funka.
Just nu är ingen av min musik ned tankat lokalt utan allt är i molnet och streamas till iPhone osv.
Men för att köra till Sonos måste det vara ned tankat lokalt.

Svårt att svara på då AM inte finns till Sonos ännu, men jag kanske inte förstår din fråga?

Jag har sparat iTunes bibliotek på en HDD kopplad till min APE, det fungerade ok.

Hade tänkt mig någon sådan som denna kopplat till APE.
G-Thech . Tror du att det kan funka bra med en som bara är bus driven?.

Hittade lite ytterligare info.
Från Sonos

1
Bevaka tråden