Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

8gb surft för 199kr värt?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Såg att Halebop har ett erbjudande nu men undrar om det verkligheten är värt det, tycker det låter som det är ganska dyra GB.
Däremot gäller dessa 8gb i 6 månader beroende på hur mycket man använder de.

Jag är ingen stor surfare utanför hemmet, tänkte mest om man kanske skulle slå till ända.

Du får gärna länka till erbjudandet. Det är omöjligt att bedöma värdet om vi inte får läsa på lite, och se vad som ingår.

Jag hittar ingen produkt alls till det priset på Halebops hemsida.

Det verkar bara gälla om man är befintlig kund hos dem, såhär står det:

Just nu! 8 GB surf för 199kr (ord. pris 299kr)
Erbjudandet gäller för såväl abonnemang, mobilt bredband och kontantkort mellan 1/12 – 31/1 2016. Surfmängden är giltig i 6 månader efter laddningstillfället.

Om du idag ligger nära gränsen för vad ditt abonnemang innehåller, och du inte vill eller kan byta abonnemang, så är det väl ett bra erbjudande. Men fortfarande svårt att bedöma utan mer information om vad du har och använder idag.

Vad har du för abonnemang och surfmängd idag?
Ungefär hur mycket surf använder du på en månad?

Senast redigerat 2015-12-30 12:12

Kör "vimla" istället!
Jag har 7gb för 190 SEK, och detta gäller tills vidare, ingen begränsad period.
Tycker man det är för mycket surf kan man välja mindre, och då blir det också billigare. Vidare får man rabatt per månad, via en invite-länk, hör av dig om du vill ha en.
Vimla tillhör telenor, så inget osäkert kort gällande täckningen.

Ursprungligen av Laserturken:

Hej
Såg att Halebop har ett erbjudande nu men undrar om det verkligheten är värt det, tycker det låter som det är ganska dyra GB.
Däremot gäller dessa 8gb i 6 månader beroende på hur mycket man använder de.

Jag är ingen stor surfare utanför hemmet, tänkte mest om man kanske skulle slå till ända.

Det fanns ingen mer info än de där.

Min surf är egentligen obefintligt utanför hemmet så jag klarar mig nog på 1gb(halebop hallå) men de känns lite klent som jag har idag. Tänkte mest om det var en bra deal oavsett.

Ja, men då spelar det ju ingen roll hur billigt det är, eftersom du ändå inte kommer använda, eller hur?
Vad betalar du nu då?

Ursprungligen av Laserturken:

Det fanns ingen mer info än de där.

Min surf är egentligen obefintligt utanför hemmet så jag klarar mig nog på 1gb(halebop hallå) men de känns lite klent som jag har idag. Tänkte mest om det var en bra deal oavsett.

Tycker Telia har ett bra med olika surfpotter, använder 12GB just nu med ett totalab. för 428:- och det bästa att kvarvarande surfmängd adderas till den nya varje månad, så har just nu 15,4 GB kvar som adderas till dom 12 GB jag får om två dar.

Ursprungligen av sunworshipper:

Ja, men då spelar det ju ingen roll hur billigt det är, eftersom du ändå inte kommer använda, eller hur?
Vad betalar du nu då?

Det har du rätt i!
Idag har jag Halebop hallå laddar med 200kr ca var tredje månad med 1gb surfpott(per månad), efter de får man anpassa sina surfvanor..snåla.

Ok, billigt, men låter som du behöver uppgradera?
På vimla får du 3gb surf för 150 SEK/månad (eller 7gb för 200 sek/månad).
Och som ny kund är det halva priset de första tre månaderna.
Ytterligare 10 SEK rabatt månad med rabattlänk du kan få av mig.

Ursprungligen av Laserturken:

Det har du rätt i!
Idag har jag Halebop hallå laddar med 200kr ca var tredje månad med 1gb surfpott(per månad), efter de får man anpassa sina surfvanor..snåla.

1
Bevaka tråden