Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad fodral med svenskt tangentbord?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2015-12-14 02:12

Ultrathin Keyboard Cover iPad4

Någon som kan förklara för mig hur jag använder @ ÅÄÖ på nordiska tangentbordet. Knapparna finns men när man trycker på det kommer det upp andra symboler istället.

Ursprungligen av gizem:

Någon som kan förklara för mig hur jag använder @ ÅÄÖ på nordiska tangentbordet. Knapparna finns men när man trycker på det kommer det upp andra symboler istället.

Är rätt tangentbord inställt på iPaden? Har du flera språk så ser du en jordglob längst ner till vänster, testa trycka på den.

  • Medlem
  • 2015-12-14 15:53
Ursprungligen av iphonebutiken:

Är rätt tangentbord inställt på iPaden? Har du flera språk så ser du en jordglob längst ner till vänster, testa trycka på den.

Här skickar jag bild på den så kanske det blir enklare att förklara om du nu vet

Ursprungligen av gizem:

Här skickar jag bild på den så kanske det blir enklare att förklara om du nu vet

Alltså, i mjukvaran, på själva iPaden (inte det fysiska tangentbordet). Längst ner till vänster, har du en jordglob där?

åäö ska fungera direkt, utan några tryck på shift/alt/fn.

  • Medlem
  • 2015-12-14 16:12
Ursprungligen av iphonebutiken:

Alltså, i mjukvaran, på själva iPaden (inte det fysiska tangentbordet). Längst ner till vänster, har du en jordglob där?

åäö ska fungera direkt, utan några tryck på shift/alt/fn.

Haha tack för hjälpen jag skulle bara ta bort engelskatangentbord från inställningarna nu går det tack

Ursprungligen av gizem:

Haha tack för hjälpen jag skulle bara ta bort engelskatangentbord från inställningarna nu går det tack

Inga problem! Brukar vara något sådant.

Är otroligt nöjd med Logitech tangentbordsfodral till iPad Pro. Fullstort - belyst och lättarbetat. Att slippa Bluetooth är heller ingen nackdel. Drar förvånansvärt lite på batteriet från iPad. Lätt att ta ur iPad om man vill ha den utan.

Bevaka tråden