Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Nästa Iphone saknar hörlurskontakt

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • askim
  • 2015-12-02 22:44
Ursprungligen av Redaktionen:

Hörlurskontakten på 3,5 millimeter kan bli nästa sak som försvinner från Iphone för att möjliggöra tunnare enheter.

Läs hela artikeln här

Och vad ska jag göra med mina Beats Solo2 för 1790kr som då blir oanvändbara med den nya telefonen? Jag överväger Android.

Jag tror detta är ytterst tveksamt och inget att oroa sig över. De släppte nyligen MacBook - vilket i princip är next gen laptop och visar vart de är på väg - med två kontaktdon, el och hörlurskontakt. Det visar väl hur högt de prioriterar den kontakten...

Detta ryktet var väl uppe och vände förra året också, innan iPhone 6 kom. Ungefär på samma sätt som att det är kört för Mac Pro med jämna mellanrum, men sen kommer en uppdatering ändå. Vi får väl vänta och se.

Det hände inte med iPhone 6, och inte med 6s. Och om det inte händer med iPhone 7 så kanske det händer med 7s.

Senast redigerat 2015-12-03 18:23
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-12-07 06:15

Detta rykte passar ju bra ihop med ryktet att Apple registrerat produktnamnet Airpods. Ett passande namn för en trådlös standardhörlur som ersätter de nuvarande Earpods.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-12-07 08:40
Ursprungligen av IngoX:

Detta rykte passar ju bra ihop med ryktet att Apple registrerat produktnamnet Airpods. Ett passande namn för en trådlös standardhörlur som ersätter de nuvarande Earpods.

Hoppas att det inte blir deras standardhörlurar - ännu en pryl att ladda. :-/

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-12-09 19:52
Ursprungligen av keptang:

Ha ha, det är den dyraste hörluren på Apple Store, men ändå den billigaste modellen som Audeze har att erbjuda.

Bevaka tråden