Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med BootChamp

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har lite problem med BootChamp på OSX 10.11.2-beta (15C47a). Någon som vet vad man kan göra? Alternativ till BootChamp?

Edit: Svarar mig själv:
http://kainjow.tumblr.com/post/128933657269/b...

:´(

Det är synd att detta går i graven.

Men inte lätt med Apple bakom spakarna.

Slutade med Boot Camp för nått år sen och kör nu endast Parallels Desktop, suveränt.
Har också använt VMWare Fusion tidigare och det är också bra.

Finns några freeware/shareware också, men dessa har aldrig funkat till dom program jag vill köra i Windows tyvärr.

Edit: Fel svar då du pratar om BootChamp vad det nu är?

Ursprungligen av CekariYH:

Edit: Fel svar då du pratar om BootChamp vad det nu är?

är ett verktyg för att snabbt från listen välja starta om datorn till windows partitionen.

Visst är fusion bra använder det dagligen på jobbet. Men ibland vill man ha all råprestanda på sin maskin ex vid några få spel.

Ursprungligen av Borttaget:

är ett verktyg för att snabbt från listen välja starta om datorn till windows partitionen.

Visst är fusion bra använder det dagligen på jobbet. Men ibland vill man ha all råprestanda på sin maskin ex vid några få spel.

Ah, ok tack.

Japp håller med om Boot Camp när det gäller "nyare" spel och andra intensiva program.

Senast redigerat 2018-07-23 13:48

Lirar lite Diablo 3, vilket inte rinner på superbra i OSX. Då är Boot Camp ett bra alt tycker jag

1
Bevaka tråden