Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube och fullskärmsläge

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har märkt att youtube videos som bäddas in i artiklar eller forumtrådar inte går att spelas i fullskärmsläge här på 99mac. Jag är bombsäker att jag inte har nekat min webbläsare detta + att jag får lika resultat i Internet Explorer, Firefox och Edge.

Bugg eller ska det vara så?

Så här säger Youtube om det; https://support.google.com/youtube/answer/627... .

Hallå! Nu har jag och @biberu (mest han då kanske) styrt upp så att fullskärmsläge ska fungera!

Ping @Cancerman

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Hallå! Nu har jag och @biberu (mest han då kanske) styrt upp så att fullskärmsläge ska fungera!

Ping @Cancerman

Man får tacka
Får man fråga sig varför inte fullskärmsläge har fungerar tidigare? Ping @biberu

Ursprungligen av Cancerman:

Man får tacka
Får man fråga sig varför inte fullskärmsläge har fungerar tidigare? Ping @biberu

Frågade inte om detaljerna själv så bra pingat där, jag tror att han körde med någon programmerar-voodoo. Låter i alla fall så när han ska förklara

Ingen av oss har ens reflekterat över att det inte fungerade. Helt missat att knappen inte var aktiv.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Frågade inte om detaljerna själv så bra pingat där, jag tror att han körde med någon programmerar-voodoo. Låter i alla fall så när han ska förklara

Ingen av oss har ens reflekterat över att det inte fungerade. Helt missat att knappen inte var aktiv.

haha programmerar-voodoo låter rimligt Är iaf väldigt tacksam att detta är fixat nu trevlig helg på er

Ursprungligen av Cancerman:

Man får tacka
Får man fråga sig varför inte fullskärmsläge har fungerar tidigare? Ping @biberu

Tidigare var det bara en direkt embed av youtubes iframe, och den verkar inte längre gå att köra i fullskärm. Lade in videon via javascript-api:t nu istället.

Ursprungligen av Cancerman:

haha programmerar-voodoo låter rimligt Är iaf väldigt tacksam att detta är fixat nu trevlig helg på er

Detsamma!

1
Bevaka tråden