Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Pro börjar säljas 11 november

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples nya superplatta börjar säljas i fyrtio olika länder den 11 november, inklusive Sverige.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-11-10 09:36

Någon som hört något om när en svensk version på tangentbordet kan komma?

Trist att den blir så mycket dyrare än de andra iPad versionerna. Jag rekommenderade en iPad till min mor när hon klagade på att många program har för vana att "erbjuda" en "fortsätt titta i vår play-kanal" tjänst, men hon tyckte att den vanliga storleken va för liten om hon skulle använda den till att surfa med också. Men dubbla priset eller närmare 3ggr priset om man jämför mot en vanlig air, som hon hade klarat sig med, motiverar inte den storleksökningen.
Jag vet att det inte bara är storleken som skiljer men har man bara det som krav (eller motiv till att köpa den) så blir det en dyr uppdatering.

(Känns nästan som att de stora flertalet iPad pro kommer att köpas momsfritt.)

Ursprungligen av kladda:

Någon som hört något om när en svensk version på tangentbordet kan komma?

Nej, men jag ska fråga Apple och hoppas på svar. Jag har däremot hört att Logitech Create som börjar säljas samtidigt som Ipad Pro kommer att säljas med nordisk layout. Det är i alla fall på pappret en stark konkurrent.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nej, men jag ska fråga Apple och hoppas på svar. Jag har däremot hört att Logitech Create som börjar säljas samtidigt som Ipad Pro kommer att säljas med nordisk layout. Det är i alla fall på pappret en stark konkurrent.

Belkin Qode Ultimate är det bästa tangentbordet för padda som jag provat, och jag har några under bältet. Vore jättespännande om ni ville göra en test på olika tangentbord för paddan, eftersom många inte är så bra och man aldrig vet förrän efteråt om det var en bortkastad tusenlapp eller inte.

Ursprungligen av Fitinghoff:

Belkin Qode Ultimate är det bästa tangentbordet för padda som jag provat, och jag har några under bältet. Vore jättespännande om ni ville göra en test på olika tangentbord för paddan, eftersom många inte är så bra och man aldrig vet förrän efteråt om det var en bortkastad tusenlapp eller inte.

Jag har inte testat just det, men väl Qode Thin Type som jag gillade.
http://www.99mac.se/artikel/5458-99mac-testar...

Vi tar med oss förslaget på ett större test kring tillgängliga tangentbord. Vore helt klart intressant.

Jag har aldrig varit så ointresserad av en Apple release som detta! En större iPad WAOOO
Jag kör hellre en iPad mini + Macbook Air (däremot hoppas jag Apple gör en riktig uppgradering på den ).

1
Bevaka tråden