Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.11.2 Beta för utvecklare

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det nått sätt att få hem "10.11.2 Beta för utvecklare", utan att behöva betala Apple knappt 1000 spänn.

Jag tänker inte på deras Public Beta program.

Nej.

(Det finns säkert sätt, men inga som forumets regler tillåter diskussioner kring.)

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Nej.

(Det finns säkert sätt, men inga som forumets regler tillåter diskussioner kring.)

Så du menar egentligen ja, fast du får inte skriva om det här.

Ärligt talat så vet jag inte. Det mesta finns väl för nerladdning någonstans. Men om just de här uppdateringarna finns, har jag ingen aning om - och det är som sagt utanför forumets område.

Så i princip är svaret: Nej.

Senast redigerat 2015-11-05 13:31

Hittade nått mitt i mellan, det säljs befintliga developer konton på nätet för en billig penning.

10.11.2 Public Beta 2 ute. Ojoj, kan detta var lösningen?!

Ursprungligen av andlin76:

10.11.2 Public Beta 2 ute. Ojoj, kan detta var lösningen?!

Nej, nu kopplar disken ifrån ännu oftare. Innan var det ca 2ggr/dygn. Hittills medan jag dricker morgon kaffet har den kopplat ner tre gånger.

Har beställt en WD My Cloud 4Tb disk. Ett sätt att kringgå problemet.

Självklart finns allt på nätet om man vet var.

Å andra sidan så vet du vad beta betyder eller hur?

Ursprungligen av jurassic579:

Självklart finns allt på nätet om man vet var.

Å andra sidan så vet du vad beta betyder eller hur?

Ja, jag vet vad beta betyder.

Då Apple lyckas fuckaup min MacMini ganska ordentligt med El Capitan så blir man lite desperat och provar det mesta. Nu släpper Apple Public Beta ganska frekvent så det är ute värt besväret att ful installera Developer versioner.

  • Medlem
  • Västerbotten
  • 2015-11-06 16:12

Antingen går du med i Beta programmet eller så ful laddar du och får med massa skit och reklam!Eller laddar hem senaste versionen igen

Ursprungligen av Lg777742:

Antingen går du med i Beta programmet eller så ful laddar du och får med massa skit och reklam!Eller laddar hem senaste versionen igen

Skit och reklam???

Ursprungligen av kristinadanielsson:

Skit och reklam???

Vid "ful-laddning" finns det en risk att programmen är manipulerade, och att det medföljer någon form av malware.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vid "ful-laddning" finns det en risk att programmen är manipulerade, och att det medföljer någon form av malware.

Hur vet du det?

Ursprungligen av kristinadanielsson:

Hur vet du det?

För några år sedan var det en piratkopia av iLife som låg ute på piratsajterna och som var smittad med någon slags trojan.

Och sen fanns det ju "Flashback"-trojanen, som utgav sig för att vara en installerare av Flash, men som egentligen var någon form av adware, tror jag.

Googla lite, så hittar du nog mer information.

Senast redigerat 2015-11-08 10:34
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-11-07 21:14

Xcode...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2015-11-08 10:24
Ursprungligen av kristinadanielsson:

Hur vet du det?

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2339603,...

1
Bevaka tråden