Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte komma in på twitter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2015-11-07 12:32

Har skaffat ett twitterkonto på min mobil för några veckor sen. Men igår när jag skulle logga in på twitter via min mobil klickade jag på Knappen använder du twitter via sms. Eftersom jag registrerade mitt twitterkonto via mitt telefonnummer. Då ber den mig att fylla i ett antal uppgifter när jag gjort detta så märker jag att den har skapat ett nytt twitter konto så jag loggar ut. Eftersom jag har glömt mitt Twitter namn så provar jag att återställa mitt lösenord för att få reda på mitt twitter namn fungerar inte då det dyker upp ett felmeddelande om att det finns fler en ett konto med detta telefonnummer och jag ska fylla i min email eller användarnamn efter som jag inte minns mitt användarnamn eller registrerade någon email hur gör jag? Hjäälp

Kan man skapa ett twitter-konto utan epost?

Gå hit och nollställ ditt lösenord: https://twitter.com/account/begin_password_re..., om du redan provat detta försök kontakta Twitter.
Eller registrera ett nytt och håll reda på uppgifterna denna gång.

  • Medlem
  • 2015-11-11 15:37
Ursprungligen av barbapappa_86:

Kan man skapa ett twitter-konto utan epost?

Ja med telefonnummer

  • Medlem
  • 2015-11-11 15:44

Kan någon mailadressen till twitter så jag kan kontakta dom Jag har letat men ej hittat någon mailadress till twitter bara ett formulär. Men där måste man välja ett av frågorna i listan. Där ingen av frågorna hör ihop med det jag vill ha hjälp med.

1
Bevaka tråden