Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

köpa macbook pro 15" idag

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2015-11-05 14:41

Hej,

Hur tror ni det ligger till på uppdateringscykel hos apple? Jag har är redo att köpa en till mac då vi behöver två.

Verkar som senaste modellen 15" släpptes i maj, och uppdateringsfrekvensen verkar ligga på 214 dagar i genomsnitt.

Ni som hänger med i ryktesspridningarna. Verkar det vara en stor uppgradering nästa gång? Är det värt att vänta till eventuellt maj? Kan ju lika gärna bli i februari då 13" uppdraperades.

http://buyersguide.macrumors.com

Mer än ett år sen senaste uppdateringen kom. Kommer ny när som helst!

Ursprungligen av Tius:

Hej,

Hur tror ni det ligger till på uppdateringscykel hos apple? Jag har är redo att köpa en till mac då vi behöver två.

Verkar som senaste modellen 15" släpptes i maj, och uppdateringsfrekvensen verkar ligga på 214 dagar i genomsnitt.

Ni som hänger med i ryktesspridningarna. Verkar det vara en stor uppgradering nästa gång? Är det värt att vänta till eventuellt maj? Kan ju lika gärna bli i februari då 13" uppdraperades.

Den nya lär komma inom en snar framtid och se ut som nya macbook 12". ganska stor skillnad lär det bli.

  • Medlem
  • 2015-11-05 17:05
Ursprungligen av emil_stahl:

Den nya lär komma inom en snar framtid och se ut som nya macbook 12". ganska stor skillnad lär det bli.

Jo magkänslan säger ju det. Samtidigt finns det många som förespråkar att det kommer under nästa WWDC. Skulle vara tråkigt om man väntar till jan-feb och behöva vänta ytterligare ett halvår.

Men det känns som att det är något större på gång eftersom man haft unibody väldigt länge nu.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-11-05 19:42

Köp en begagnad så länge.

Är också i funderingar på om jag skall lägga 35000 kr på en ny MBPr idag eller ha lite is i magen! Det är ju ändå en 2-3 år gammal processor osv. Även om SSD:n är grymt snabb så är det mkt pengar för gammal teknik i övrigt! Har t.o.m funderat på en MB av enkla anledningen att den är så vrålsnygg, men prestandan är ju som en Globe iMac
Får hoppas det kommer lite nya MBPr kommande veckorna med utseendet från MB

1
Bevaka tråden