Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixelmator får tillägg i Bilder

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Redigeringsappen Pixelmator uppdateras för OS X El Capitan med bland annat tillägg för Apples Bilder.

Läs hela artikeln här

Tillägget är ju oanvändbart, såvida man inte bara vill förstöra sina foton med en massa trams ..

Ursprungligen av MalcomX:

Tillägget är ju oanvändbart, såvida man inte bara vill förstöra sina foton med en massa trams ..

Förklara för jag är sugen att köpa.

Ursprungligen av Dytron:

Förklara för jag är sugen att köpa.

Är bara Distort-funktionen som kommer in i Apple Photos, vilken är måttligt användbar.

  • Medlem
  • Fjärås
  • 2015-10-18 09:48
Ursprungligen av MalcomX:

Tillägget är ju oanvändbart, såvida man inte bara vill förstöra sina foton med en massa trams ..

Kan bara hålla med att det var ett meningslöst tillägg till Bilder. Däremot så är Pixelmator ett mycket bra program istället för t ex Adobe Photoshop. I början av 2000-talet så jobbade jag på professionell nivå i Photoshop men har lämnat det programmet och ersatt det med Pixelmator som kan göra det som jag har behov av idag till en rimlig kostnad.

Var det bara Distort-filtret/funktionen som fick stöd i Bilder. Håller med övriga att just det filtret/funktionen är nog den minst användbara. Jag undrar hur de tänkte när de valde ut just den funktionen? Jag skulle hellre se andra justeringsfunktioner, Rapair, burn, dodge, etc- Kommer säkert vad det lider

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-10-28 02:41

Kom osökt tänka på den ökände Mr. Swirl!

https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Pau...

Det kommer mera: "To be honest, creating the Photos Extension with Metal was a lot of fun so we’re very excited about what the future holds for image editing with this and other amazing Apple technologies."
http://www.pixelmator.com/distort-extension/

1
Bevaka tråden