Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook uppdaterar IOS-app med batterifix

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Facebook uppdaterar sin IOS-app och kommer med en förklaring till varför den drar så mycket batteri.

Läs hela artikeln här

Väntar med spänning på vad faktiskt användare säger om huruvida det blivit bättre än att ta deras ord på det.

Ursprungligen av Stefan Willard:

Väntar med spänning på vad faktiskt användare säger om huruvida det blivit bättre än att ta deras ord på det.

So far... ingen skillnad. Fejjan appen ligger fortfarande på 50%... men man får väl ge det några dagar för att få ut nåt medel...
Kör med iPhone 6Splus 128GB

Ursprungligen av KillwithSkill:

So far... ingen skillnad. Fejjan appen ligger fortfarande på 50%... men man får väl ge det några dagar för att få ut nåt medel...
Kör med iPhone 6Splus 128GB

Då låter jag den förbli avinstallerad ett tag till. Av någon anledning låg den inne efter jag uppdatera mig till 9.1 men den rök ut lika fort som jag hitta den bland mina appar.

Ursprungligen av Stefan Willard:

Då låter jag den förbli avinstallerad ett tag till. Av någon anledning låg den inne efter jag uppdatera mig till 9.1 men den rök ut lika fort som jag hitta den bland mina appar.

Jag tycker det funkar minst lika bra att att lägga facebook på hemskärmen och köra via Safari.

Ursprungligen av KillwithSkill:

So far... ingen skillnad. Fejjan appen ligger fortfarande på 50%... men man får väl ge det några dagar för att få ut nåt medel...
Kör med iPhone 6Splus 128GB

Det tar ju åtminstone 24h innan den börjar sjunka i statistiken, om det skett någon förbättring.

Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Jag tycker det funkar minst lika bra att att lägga facebook på hemskärmen och köra via Safari.

Det mesta fungerar lika bra tycker jag med men zooma tycks inte alltid fungera. Vid tillfällen som när man klickar på ett foto etc.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-10-23 18:07

Bara jag som inte har problem?
Senaste dygnet 7% och senaste 6 dagar 23%.
6S+

Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Jag tycker det funkar minst lika bra att att lägga Facebook på hemskärmen och köra via Safari.

Det är individuellt men... nej, jag tycker inte att det är lika smidigt att köra via mobileSafari jämfört med mobilappen.

Problemet är inte löst, screenshot nedan från en 6S som aldrig haft Facebook installerat innan den nya uppdaterade versionen kom som skulle fixa problemen.

= Avinstallerat.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-10-24 18:25
Ursprungligen av keptang:

Problemet är inte löst, screenshot nedan från en 6S som aldrig haft Facebook installerat innan den nya uppdaterade versionen kom som skulle fixa problemen.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/sya5ic9lx132cjn/IMG_0023.PNG?dl=0

= Avinstallerat.

En till Pebble Time User!
Min har använt 17% senaste 24 timmarna aningen hungrig kan man tycka.

Ursprungligen av mattiL:

En till Pebble Time User!
Min har använt 17% senaste 24 timmarna aningen hungrig kan man tycka.

Lite hungrig kanske, men helt ok med allt som sker mellan enheterna.

Att Facebook tar 22% utan att ens ha använts i stort sett är oacceptabelt.

  • Medlem
  • TRELLEBORG
  • 2015-10-25 14:20

Ingen skillnad på min 6s heller. Fortfarande ett galet uttag av batteri!

har 8% på min 5s?

1
Bevaka tråden