Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport Express enbart till airplay

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har precis bytt router från Airport Express till D-Link DIR-868L och fått upp hastigheten på mitt wifi rejält.

Jag skulle dock vilja fortsätta att använda min Airport Express för att strömma musik från datorn till min stereo. Hur ställer jag in detta? Nu när jag inte har någon bredbandskabel in i Airporten längre dyker den inte upp Airport-verktyg? Hur kan jag få min Airport att använda min nya router för att kunna fortsätta strömma musik?

Tack på förhand.

Ursprungligen av Stefan Wallström:

Tack! En dum fråga kanske, men innebär det att jag kopplar min Airport till min router med sladd för att kunna ställa in Client mode?

Ursprungligen av iUpptaget:

Tack! En dum fråga kanske, men innebär det att jag kopplar min Airport till min router med sladd för att kunna ställa in Client mode?

Det ska nog inte behöver, i alla fall inte om du fabriksåterställer den först.

Ursprungligen av Stefan Wallström:

Det ska nog inte behöver, i alla fall inte om du fabriksåterställer den först.

Men jag måste koppla upp den på nätet? Som det är nu när den inte har något nätsladd till sig kan jag inte se den i AirPort-verktyg?

Ursprungligen av iUpptaget:

Men jag måste koppla upp den på nätet? Som det är nu när den inte har något nätsladd till sig kan jag inte se den i AirPort-verktyg?

Du borde kunna koppla dator eller iPhone till nätet som den skapar när den är fabriksåterställd.

1
Bevaka tråden