Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte logga in på iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2015-10-15 09:16

Är det någon mer än mig som har problem med iTunes. Jag har både iTunes Match och Apple Music. Efter strul med nätet igår (14/10) där jag kastades in och ut så kommer jag idag inte in över huvud taget. Först fick jag upp en skylt där det stod att jag inte just nu kunde komma åt iTunes store. Jag provade då att logga ut från iTunes och sedan logga in igen. Men det gick inte fick det här meddelandet:

  • Medlem
  • Umeå
  • 2015-10-15 09:40

Detta är på min MacBook Pro från 2012 med OS 10.10.5. När jag nu testade på min Mac Mini (med samma OS) så fungerar det där. Skumt.

http://www.apple.com/se/support/systemstatus/

"iTunes store otillgänglig för vissa användare"

Det drabbade mig också i morse, när jag skulle uppdatera appar.

PS. Lägg inte upp bilder i tiff-format. Använd jpg eller png i stället. Då syns bilden direkt i inlägget, och folk slipper ladda ner bilden för att kunna se den.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2015-10-15 10:31

Okej. Nu lyckades jag i alla fall logga in och få min Match-music, men precis som du säger går det inte att uppdatera appar.

Hade också problem imorse när jag skulle aktivera Touch ID för AppStore på min nya telefon. Blev lite nojig för när jag återställde min gamla backup på den nya luren hade jag jätteproblem med att logga in med mitt Apple-ID. Misslyckades säkert 20 ggr på raken i tisdags. Var på vippen att rensa luren och börja om på ny kula, men sen gick det för en stund sen.

1
Bevaka tråden