Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #108: En Ipad Mini åt Jakob

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan pratar redaktionen mestadels om den nya lekkamraten Ipad Mini 4, som nyligen kommit på besök.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-10-10 16:36

@Jakobnilsson, vad menar du med att du inte kommer till Safari med Cmd+Tab? Jag testade att ha ett gäng fullskärmsappar igång och öppna Finder som du beskrev det. Kunde växla till Safari, Chrome osv utan problem. Samma sak från Dock. Har du testat på alla datorer? Hade varit intressant att veta om det är någon speciell dator som har problemet.

Senast redigerat 2015-10-10 20:43
Ursprungligen av JohannesKBA:

@Jakobnilsson, vad menar du med att du inte kommer till Safari med Cmd+Tab? Jag testade att ha ett gäng fullskärmsappar igång och öppna Finder som du beskrev det. Kunde växla till Safari, Chrome osv utan problem. Samma sak från Dock. Har du testat på alla datorer? Hade varit intressant att veta om det är någon speciell dator som har problemet.

Testade nu på min dator hemma, och där fungerar det fint. Ska kolla imorgon om det är handhavandefel på min arbetsdator, eller något annat som strular!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Testade nu på min dator hemma, och där fungerar det fint. Ska kolla imorgon om det är handhavandefel på min arbetsdator, eller något annat som strular!

Verkar helt enkelt vara något troll i min arbetsdator, för här fungerar det inte. Datorn "aktiverar" appen när jag switchar, men flyttar mig inte till appens fönster. Osäker på vad det beror på - någon annan som har samma problem?

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-10-12 18:31
Ursprungligen av jakobnilsson:

Verkar helt enkelt vara något troll i min arbetsdator, för här fungerar det inte. Datorn "aktiverar" appen när jag switchar, men flyttar mig inte till appens fönster. Osäker på vad det beror på - någon annan som har samma problem?

Kör iTunes i fullskärmsläge!

Ibland när jag klickar på köplänkar för appar visas iTunes i menyraden men växlar inte automatiskt över till programfönstret.

1
Bevaka tråden