Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bränna mp3 i itunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HAr en macBook Pro med Ios 10.8.5 och itunes 12.0.1.26. Försökte idag att bränna en skiva med mp3 låtar (79 st). Sist jag gjorde det var det bäst med en DVD skiva för att få plats med allt. Gör jag det nu så när jag har matat in skivan får jag upp en fråga om att jag valt att bränna en CD-skiva men att jag matat in en DVD. Vill jag verkligen byta till att bränna en dvd som kan ta upp till en timme och som inte kan spelas upp överallt? Svarsalternativen är antingen avbryt eller ja. Alltså kan jag inte svara att jag vill bränna en cd-skiva av min dvd- som jag alltid gjort förut? Nån som har en bra lösning på det här??

Och, ja, jag vill bränna en skiva för jag tycker det är tjollrigt att hålla på med spotify i mobilen i bilen.

Googla på skillnaden mellan en CD-skiva och en DVD-skiva så förstår du nog...

Som jag skrev - jag har bränt dvd-skivor som mp3 skivor massvis med gånger förut och det har funkat. Eftersom det inte funkar nu känns det som en förändring i programfunktionen. Eller är det nyligen man börjat göra om skivorna??

Om du i iTunes väljer data-skiva, och inte audio-skiva, och inte MP3-cd - så ska det funka att bränna DVD.

Men har du verkligen använt DVD-skivor tidigare? Jag tvivlar ju på att din bilstereo klarar att hantera DVD-skivor.

Senast redigerat 2015-09-23 20:22

Hur har det gått? Det är alltid trevligt med lite återkoppling i trådarna.

@Greta723

Jag har varken haft tid eller ork till att prova igen, jag övergick till Spotify.

1
Bevaka tråden