Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Operatörer förbereder förhandsbokning

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De svenska mobiloperatörna är snabbt ute med information om när det går att förhandsbeställa Apples nya Iphone 6S och 6S Plus.

Läs hela artikeln här

Då blir det 2 timmars nattjobb mellan torsdag och fredag.
Telias webbplats kraschar - och allt är som vanligt.
Priserna skall också bli intressanta att se.

Ursprungligen av adress@mac:

Då blir det 2 timmars nattjobb mellan torsdag och fredag.
Telias webbplats kraschar - och allt är som vanligt.
Priserna skall också bli intressanta att se.

Mmm, priserna vill vi också se

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Mmm, priserna vill vi också se

Har en liten känsla av att det blir > 1000kr upp mot iPhone 6 rakt över. Har hänt så mycket med Apple prissättning och $ kursen. Men hoppas inte.

En 6s 64GB kommer kosta ca 8495 kr hos Apple
Man får nog betala lite mer än 150 kr per månad (24 mån) med ett orabatterat abonnemang hos 3

Kan vara en god idé att köpa hos Apple och söka det mest prisvärda (rabatterade) abonnemanget beroende på var man bor och täckning. Är man redan kund brukar man ju kunna få betydligt bättre priser om man inte köper ny mobil bara för att man skall stanna kvar.

Passa er för telia. Vid förra årets släpp fick jag igenom min beställning vid förhandsbokningen. När man sen skulle hämta ut den 1v senare fanns det inga spår av min beställning enl. personalen. Trots att jag hade bekräftelse på förhandsbokningen var min telefon borta. Sista ggn jag köpte något hos telia.

Ursprungligen av the_karate_kid:

Passa er för telia. Vid förra årets släpp fick jag igenom min beställning vid förhandsbokningen. När man sen skulle hämta ut den 1v senare fanns det inga spår av min beställning enl. personalen. Trots att jag hade bekräftelse på förhandsbokningen var min telefon borta. Sista ggn jag köpte något hos telia.

Det kan hända överallt i och för sig. Har köpt dom 3 senaste ( 3 år i rad) på Telia - har aldrig varit ngt problem. Har legat på posten på lanseringsdagen.

1
Bevaka tråden