Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Robot köar för Iphone 6S i Australien

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kvinna som inte har tid att köa för en Iphone 6S har istället skickat en robot till Apples butik i Sydney för att köa åt henne.

Läs hela artikeln här

Nya Zeeland är före

  • Medlem
  • 2015-09-24 17:39

Hade jag stått i denna kö hade jag gladeligen gått före roboten utan att skämmas. Har man inte tid att köa så har man inte i kön att vara.

Jag som hade tänkt skicka min tamagotchi. Tyvärr skulle jag inte ha tid att mata den medan den köar.

  • Medlem
  • Lund
  • 2015-09-24 18:06

Billig reklam för PR-byrån.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-09-25 08:23
Ursprungligen av Redaktionen:

Den är framtagen för att exempelvis låta personer delta på möten fast de inte fysiskt kan närvara.
Läs hela artikeln här

Varför kan man inte använda Skype, Lync eller ett annat liknande program som resten av världen gör? Varför måste iPaden rulla in själv till ett möte?

Någonting är skumt med "nyheten". Säkert ett PR trick från mediabyrån som duceto påpekat.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-09-28 14:00

De här med robotköande kommer bli stort;-P

När Applebutiken i Palo Alto öppnade portarna för Iphone 6S säljstart var en av de köande en robot.

Tänk den dagen då robotar står i kö för att köpa en robot; Segwayroboten köper en gräsklipparrobot till sin villa bebodd enbart av robotar...

1
Bevaka tråden