Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram når 400 miljoner aktiva användare

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Instagram fortsätter att växa, och har nu 400 miljoner aktiva användare.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-09-23 15:40

Hur blir detta en Mac relaterad nyhet?

Ursprungligen av Exteron:

Hur blir detta en Mac relaterad nyhet?

Vem har sagt att det bara måste vara mac relaterade nyheter på 99mac?

Ursprungligen av Exteron:

Hur blir detta en Mac relaterad nyhet?

Det är en av de vanligaste apparna du hittar i folks IOS-enheter.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-09-24 18:03
Ursprungligen av Megolon:

Vem har sagt att det bara måste vara mac relaterade nyheter på 99mac?

Ok, felformulerat av mig....Apple relaterat

Ursprungligen av Exteron:

Ok, felformulerat av mig....Apple relaterat

Du har redan fått svar på din fråga.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-09-25 17:46
Ursprungligen av Megolon:

Du har redan fått svar på din fråga.

Det kan du tycka att jag fått, men det tycker inte jag, Instagram är inte exklusivt till Apple's produkter.

Eftersom forumet heter 99(%)mac så utgår jag från att allt annat kan klämmas in i den lediga procenten. Det var nog just det som var själva idén...att det inte heter 100mac.
Nå - 400 miljoner användare! Jezez. Jag skulle själv vilja att det fanns ETT socialt medium och alla andra förbjöds enligt en paragraf i FN. Nu måste man ha FB, Instagram och Twitter om man är seriös. Jag vill ha allt i EN app och om jag vill delge mänskligheten något - text, bild, video., ljud...så ska man inte behöva ladda upp det om och om och om igen för att täcka upp hela skiten.
Nå - det är Internet - kvasiasbergare som jag måste kämpa på och anpassa oss. Tur att man kan skita i allt också - hade inget av dessa IT-sociala bjässar i mitt liv ända till för ett år sedan...nu har jag det pga jobbet...måste se flödet av professionella skäl men behöver inte lägga in något.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-09-25 19:42
Ursprungligen av Demiurgen:

Eftersom forumet heter 99(%)mac så utgår jag från att allt annat kan klämmas in i den lediga procenten. Det var nog just det som var själva idén...att det inte heter 100mac.
Nå - 400 miljoner användare! Jezez. Jag skulle själv vilja att det fanns ETT socialt medium och alla andra förbjöds enligt en paragraf i FN. Nu måste man ha FB, Instagram och Twitter om man är seriös. Jag vill ha allt i EN app och om jag vill delge mänskligheten något - text, bild, video., ljud...så ska man inte behöva ladda upp det om och om och om igen för att täcka upp hela skiten.
Nå - det är Internet - kvasiasbergare som jag måste kämpa på och anpassa oss. Tur att man kan skita i allt också - hade inget av dessa IT-sociala bjässar i mitt liv ända till för ett år sedan...nu har jag det pga jobbet...måste se flödet av professionella skäl men behöver inte lägga in något.

Facebook äger Instagram sedan 2012 så det kan nog räknas som ett, sen finns det ju sociala medier med inriktningar till olika saker, ingen som tvingar en att vara där om man inte delar intresset.

Ursprungligen av Exteron:

Det kan du tycka att jag fått, men det tycker inte jag, Instagram är inte exklusivt till Apple's produkter.

Förstår inte varför du måste vara en sådan dryg person?
Ingen som påstått att det är en exklusivt program för Apple men likväl ett program som många iOS användare har installerat.
Hur skulle det se ut om 99mac bara skrev om nyheter som bara gällde program som enbart finns till iOS och OS X.
Ska 99mac sluta skriva om program bara för att dom finns till andra plattformer?

1
Bevaka tråden