Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes vägrar att laddas ner.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2015-09-20 01:29

Hej.

Jag försöker ladda ner iTunes till min HP Windows 8-dator men får bara ett felmeddelande.
Några tips?

  • Medlem
  • 2015-09-20 01:31

Har testat klickat OK och startat om och startat om igen men raderat de tidigare filerna och ingenting funkar

Ursprungligen av Drive:

Har testat klickat OK och startat om och startat om igen men raderat de tidigare filerna och ingenting funkar

Har du testat att högerklicka på installationsprogrammet och välja "Kör som administratör"?

En annan fråga: har du 64-bitars windows? Du verkar försöka installera ett 32-bitars iTunes. Det ska iofs inte vara något problem åt det hållet, men jag vill minnas att det finns ett 64-bit iTunes så jag rekommenderar att du testar det istället (om du nu har en 64-bit installation av windows vill säga...).

  • Medlem
  • 2015-09-20 13:13
Ursprungligen av HåkanE:

Har du testat att högerklicka på installationsprogrammet och välja "Kör som administratör"?

En annan fråga: har du 64-bitars windows? Du verkar försöka installera ett 32-bitars iTunes. Det ska iofs inte vara något problem åt det hållet, men jag vill minnas att det finns ett 64-bit iTunes så jag rekommenderar att du testar det istället (om du nu har en 64-bit installation av windows vill säga...).

Hej, när jag högerklickar så får jag inget sådant alternativ och jag testade att ladda ner 32-bit också via softinic men det gick inte heller. Då fick jag ett felmeddelande som sa att jag skulle ladda ner 64-bit istället.

Ursprungligen av Drive:

Hej, när jag högerklickar så får jag inget sådant alternativ och jag testade att ladda ner 32-bit också via softinic men det gick inte heller. Då fick jag ett felmeddelande som sa att jag skulle ladda ner 64-bit istället.

Ladda ner direkt från Apple istället. http://www.apple.com/se/itunes/download/?cid=wwa-se-kwg-music-com

  • Medlem
  • 2015-09-20 14:20
Ursprungligen av suddgummi:

Det är det jag gjorde, 64-bit men det funkade inte. Sen testade jag med 32-bit på en annan sida då jag inte hittade någon 32-bit på Apples sida, och 32-bit gick inte alls. Börjar få lite panik

Vad har du för dator och vilken version av Windows har du?

Edit: Finns en del skriverier om det:
https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-i...

  • Medlem
  • 2015-09-20 15:53
Ursprungligen av barbapappa_86:

Vad har du för dator och vilken version av Windows har du?

Edit: Finns en del skriverier om det:
https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-i...

Windows 8.1
HP Envy 15 Notebook PC
Systemtyp 64-bitars operativsystem, x64-baserad processor

  • Medlem
  • 2015-09-24 11:41

PROBLEM SOLVED

För er med samma problem, uppgradera till Windows 10. Så löstes problemet för mig i alla fall!

1
Bevaka tråden