Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny längre trailer för filmen om Steve Jobs

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den amerikanska premiären kommer närmare, och en längre trailer ger en föraning om den nya filmen om Steve Jobs.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-09-18 13:14

Spännande! Den måste jag nog se

Ursprungligen av Gnulia:

Spännande! Den måste jag nog se

Snart har alla sett den innan den ens släppt, med tanke på åtskilliga trailers som släppts. Hur intressant kan filmen egentligen vara? Min gissning är att det skapas en överdriven hype för ingenting.

Själv skulle jag inte offra en minut på en film om Jobs. Fullkomligt ointressant för min del.

Ursprungligen av Segas:

Snart har alla sett den innan den ens släppt, med tanke på åtskilliga trailers som släppts. Hur intressant kan filmen egentligen vara? Min gissning är att det skapas en överdriven hype för ingenting.

Själv skulle jag inte offra en minut på en film om Jobs. Fullkomligt ointressant för min del.

Smaken är naturligtvis olika. Personligen kände jag precis så inför tanken på en film om Facebook, men Aaron Sorkins "The Social Network" är en av mina favoritfilmer. Jag hoppas, och tror, att Sorkin kan skapa samma magi kring myten om Jobs.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Smaken är naturligtvis olika. Personligen kände jag precis så inför tanken på en film om Facebook, men Aaron Sorkins "The Social Network" är en av mina favoritfilmer. Jag hoppas, och tror, att Sorkin kan skapa samma magi kring myten om Jobs.

Haha, den där filmen hörde jag talas om, men skänkte inte ens en tanke att se den. Vi får självklart tycka olika; hur tråkigt hade inte utbudet annars blivit?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-09-18 22:13

Hade inte hört talas om den, men såg den nu. Klart sevärd, tycker jag.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-09-18 22:25
Ursprungligen av Segas:

Haha, den där filmen hörde jag talas om, men skänkte inte ens en tanke att se den. Vi får självklart tycka olika; hur tråkigt hade inte utbudet annars blivit?

Oavsett förhållande till Facebook så är The Social Network en mycket sevärd film!

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-09-18 22:37
Ursprungligen av EnDumEn:

Oavsett förhållande till Facebook så är The Social Network en mycket sevärd film!

Jag håller med, klart underhållande film.

  • Medlem
  • 2015-09-19 11:23

Det är ett givet biobesök. Självaste Woz har ju gett sitt godkännande (med beröm till och med) och då kan det inte vara en dålig film.

Att sedan Fassbender till utseendet inte alls är lik Jobs tror jag inte spelar någon större roll när man väl sitter där med sin cola och popcorn och låter sig förtrollas.

Senast redigerat 2015-09-19 11:47
Ursprungligen av EnDumEn:

Oavsett förhållande till Facebook så är The Social Network en mycket sevärd film!

Jag ska ta det i beaktning.

1
Bevaka tråden